Gå til innhold

Blogg: Levende historie eller pengemaskin?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du har lyst på et ganske nyskapende WW2 spill(på noen områder), skjekk ut Soldiers Heroes of World War 2. http://www.codemasters.co.uk/soldiers/

 

Her kan du gå direkte inn og styre enhetene dine ved et enkelt og greit system. Foreksempel så kan du ta direkte styring over en av tankene dine, da kan du styre hvor den skal kjøre(via tastaturet) og sikte med musa. Det som er så fint med å styre units selv er at man sannsynligvis treffer mye bedre, man kan foreks. sikte på beltet til en fiende tanks, med litt flaks så detter beltet av og tanksen blir et lett bytte for dei som kommer bak.

 

Her har vi ikkje grønne/røde barer som viser HP(health points) over Unitene du styrer, men foreks. så kan en tank bli skadd på flere mulige måter, løpet kan gå til dundas, beltet, motor osv.. Det som er så genialt er at dette kan repareres, om skadene da ikkje er totale. :) Om du kjører rundt med folk sittende oppå tanken, så kan dei bli skadd eller verste fall dø, om du bestemmer deg for å kjøre gjennom en stor murvegg pga. murbitene som raser ned på stakkarene. =)

 

Bygninger kan jevnes med jorden, soldatene kan ta dekning nesten over alt, bak hushjørner, bak deler fra en nettopp sønderskutt tank, eller tilogmed gjømme seg i busker eller tre som eg veltet over av tanks.

 

Kort sagt, et av mine favoritt spill gjennom tidene. :)

Multiplayer er også helt genialt. Det er coop, king of the hill, deathmatch, Capture the flag og noe annet eg ikkje kommer på atm.

 

Men nå har eg reklamert nok. :p

Håper dere forstår noe av babblet her.

 

Soldiers Heroes of World War 2 MP patch bør innstalleres.

++ Det finnes mange mods også. =)

 

ps. rotet meg en del vekk fra temaet, historien er så som så, men absolutt ikkje noe man behøver i et så action/strategisk pakket spill. ;)

Endret av ac_
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...