Gå til innhold

ATI R520 blir Xaveon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror at det er riktige opplysninger, om flere av disse tingene.

By court order, all content pertaining to the directories and subdirectories of http://www.geocities.com/xaveon_xt has been removed by the domain provider.  Legal notices issued to Yahoo! and it's associates by the following corporations and their associates indicate the violation of several non-disclosure agreements:

 

(a) Dell Corporation, (b) Intel Corporation, © ATI Canada, (d) Creative Corporation and (e) Logitech Corporation.

 

Tviler på at Dell, ATI og intel krever at noen fjerner falsk informasjon.

 

Njaal

PS: den 4GHz kan også være ålreit :p

post-107-1116495918_thumb.jpg

Endret av Njaal[NOR]
Lenke til kommentar
To Xaveon-kort i AMR-modus skal yte 60 til 90 prosent bedre enn ett enkelt kort, og skal ifølge rapportene være 2,5 ganger kraftigere enn to GeForce 6800 Ultra i SLI-oppsett

Dette er jo bare rått, men kanskje SLI ikke blir et hovedvalg etter dette?

da man ser det yter 2,5 ganmger bedre enn et 688 Ultra i SLI så virker dette lovende...

Gleder meg til tester av Xaveon kort, håper da på en sammenligning som kan bekrefte en slik ytelses forskjell...

Lenke til kommentar
' date='19/05/2005 : 10:45'] Jeg tror at det er riktige opplysninger, om flere av disse tingene.
By court order, all content pertaining to the directories and subdirectories of http://www.geocities.com/xaveon_xt has been removed by the domain provider.  Legal notices issued to Yahoo! and it's associates by the following corporations and their associates indicate the violation of several non-disclosure agreements:

 

(a) Dell Corporation, (b) Intel Corporation, © ATI Canada, (d) Creative Corporation and (e) Logitech Corporation.

 

Tviler på at Dell, ATI og intel krever at noen fjerner falsk informasjon.

 

Njaal

PS: den 4GHz kan også være ålreit :p

Ja, samt Audigy 3 :roll:

Lenke til kommentar
Ifølge VR-Zone.com skal ATI Xaveon komme i fire utgaver: XT, Pro, Standard og HD.

Jeg er spent på hva HD-utgaven har å tilby. Jeg håper det er en slags laveffektsutgave. (Ala. Opteron HE) så vi slipper å sjekke strømprisen før vi vet om vi har råd til å bruke kortet :p

Lenke til kommentar
,19/05/2005 : 10:45] Jeg tror at det er riktige opplysninger, om flere av disse tingene.
By court order, all content pertaining to the directories and subdirectories of http://www.geocities.com/xaveon_xt has been removed by the domain provider.  Legal notices issued to Yahoo! and it's associates by the following corporations and their associates indicate the violation of several non-disclosure agreements:

 

(a) Dell Corporation, (b) Intel Corporation, © ATI Canada, (d) Creative Corporation and (e) Logitech Corporation.

 

Tviler på at Dell, ATI og intel krever at noen fjerner falsk informasjon.

 

Njaal

PS: den 4GHz kan også være ålreit :p

Ja, samt Audigy 3 :roll:

Skrivd masse tull i DOS og later som det er sys spec

 

Det kan jeg klare også :whistle:

 

Bare at jeg har audigy 4, og en intel p4 4.5ghz (som aldri ser dagens lys annet enn den jeg fikk av intel siden jeg er så god kamerat)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...