Gå til innhold

Utskrift med levetid på 325 år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi! Det var en interessant nyhet. Personlig så pleier jeg jo å fremkalle filmene mine hos fotosjapper, og det samme gjør jeg når jeg tar digitale bilder med kompaktkameraene mine. Men om det er kommet en såpass god skriver som dette er det jo nesten verdt å investere i.

 

Hvor mange penger kommer en slik løsning på da?

Lenke til kommentar

Den skriveren de har testet med har du antakelig verken lyst på, plass til eller råd til. Det er en A0-skriver som antakelig vil koste nærmere 60000 +mva. Men den har en A3 lillebror, Stylus Photo R2400, som bruker det samme blekket, og vi kan forvente samme holdbarhet fra den. Den vil koste i nærheten av 7000 kroner.

 

Fortsatt en høy pris, men kan være interessant for noen entusiaster, særlig hvis man likevel trenger A3.

 

Erik

Lenke til kommentar
Den skriveren de har testet med har du antakelig verken lyst på, plass til eller råd til.

 

[...snip...]

 

Fortsatt en høy pris, men kan være interessant for noen entusiaster, særlig hvis man likevel trenger A3.

 

Erik

Lyst på jo. Plass blir det nok litt verre med. Men jeg melder meg frivillig til å teste den A3en om dere får en for testing ;)

 

Fra spøk til Halvor så er jo A3 fint om en ønsker å lage egne "postere" da. Hvor mye koster blekket og arket da?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...