Gå til innhold

Siemens torturtest


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
elektromgnetisk fluks heter fluks og ikke fluktuasjon. Det er et fysisk begrep som sier noe om hvor mye stråling som går igjennom et gitt område per sekund<

Merkelig at mange Siemens telefonene tåler så lite når de går gjennom slike tester. Jeg mistet min sx1 i gulvet èn gang, og så var skjermen ødelagt. Jeg fikk det fikset på garantien, men en måned etter mistet jeg telefonen i bakken igjen. Denne gangen gikk alle Tastelysene på den ene siden av mobilen, og halvparten av pixelstripene forsvant.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
elektromgnetisk fluks heter fluks og ikke fluktuasjon. Det er et fysisk begrep som sier noe om hvor mye stråling som går igjennom et gitt område per sekund<

Merkelig at mange Siemens telefonene tåler så lite når de går gjennom slike tester. Jeg mistet min sx1 i gulvet èn gang, og så var skjermen ødelagt. Jeg fikk det fikset på garantien, men en måned etter mistet jeg telefonen i bakken igjen. Denne gangen gikk alle Tastelysene på den ene siden av mobilen, og halvparten av pixelstripene forsvant.

som du ser har ikke siemens noen tester hvor de slipper telefonen i bakken..

det sier seg selv at det er mye som kan gå galt.

Lenke til kommentar
elektromgnetisk fluks heter fluks og ikke fluktuasjon. Det er et fysisk begrep som sier noe om hvor mye stråling som går igjennom et gitt område per sekund<

Merkelig at mange Siemens telefonene tåler så lite når de går gjennom slike tester. Jeg mistet min sx1 i gulvet èn gang, og så var skjermen ødelagt. Jeg fikk det fikset på garantien, men en måned etter mistet jeg telefonen i bakken igjen. Denne gangen gikk alle Tastelysene på den ene siden av mobilen, og halvparten av pixelstripene forsvant.

som du ser har ikke siemens noen tester hvor de slipper telefonen i bakken..

det sier seg selv at det er mye som kan gå galt.

Det er jo helt dumt hvis de ikke kjører tester der telefonen faller i bakken, da dette er kanskje en av de vanligste grunnene til at mobiler går i stykker. :nei:

Lenke til kommentar

...... Og dessuten er det andre merker som fort går istykker når de treffer bakken. Men det er vel så vanlig at folk ikke lar seg merke med det!!

 

Bra at Siemens har tester på sine modeller før de sendes ut, og ikke lar testen foregå i forbrukermarkedet.

Endret av Gjesp
Lenke til kommentar

En ting er sikker. Jeg sette pris på slike artikler som dette. Alltid litt interessant å se hva som foregår "bak kulissene" som vi kjenner de.

 

Bra Siemens. Så får man bare håpe at de etterhvert slipper en telefon som jeg har lyst på OG som har god batterilevetid. For det har ikke CF62en min. Derfor er den og pensjonert nå.

Lenke til kommentar
Det er jo helt dumt hvis de ikke kjører tester der telefonen faller i bakken, da dette er kanskje en av de vanligste grunnene til at mobiler går i stykker. :nei:

Herregud - forventer du virkelig at en mobil skal tåle å falle fra 1-2 meters høyde på hardt underlag uten å gå i stykker?

 

Tror folk trenger å lære seg å ta vare på tingene sine; å få den slags på garanti er jo bare latterlig.

Lenke til kommentar
Det er jo helt dumt hvis de ikke kjører tester der telefonen faller i bakken, da dette er kanskje en av de vanligste grunnene til at mobiler går i stykker. :nei:

Herregud - forventer du virkelig at en mobil skal tåle å falle fra 1-2 meters høyde på hardt underlag uten å gå i stykker?

 

Tror folk trenger å lære seg å ta vare på tingene sine; å få den slags på garanti er jo bare latterlig.

For å sei det sånn. Viss eg hadde mista mobilen ned på hard bakke mens eg stod å snakka i telefonen, hadde eg i alle fall forventa at den var brukande etterpå. Skal vere enig i at den ikkje må tole 5 meter eller liknande, men at den tole å dette ned frå det ein kan kalle "arbeidshøgde" er minimumskrav!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...