Gå til innhold

Velkommen til nye Gamer.no!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gratulerer med det nye designet :)

 

no har eg ikkje granska det nye designet nok til å ha trekt ein konklusjon, men første inntrykket mitt var dessverre ikkje så bra som eg kunne ønske. eg syns at framsida virka for rotete, og eg fekk ikkje den oversikta eg syns eg hadde i det gamle designet. eg syns og at "siste frå forum" kom for langt nede på sida.

 

men eg forandrer kanskje meining etter å ha brukt sida ei stund.

Lenke til kommentar

Tja. Jeg likte det at tester og omtaler fikk en bedre plass på siden, men hele ideen om at artikkler skulle få mer oppmerksomhet syns jeg floppet. Altså, tanken er vel grei, men den mørke bakgrunnsfargen og plasseringen får dette til å se ut som "Ads from Gooooogle" og øynene mine styrer unna. Dessverre.

 

I tillegg ser font-typen dere bruker VELDIG kantene og ufin ut i oversikrifter og med bold. Hva med å bruke en annen akkurat der, slik at den blir mer glatt og behagelig? Nå skurrer den skikkelig føler jeg :(

 

Og forresten, jeg ELSKET hvordan den siste omtalen/sniktitten fikk et *stort* bilde mitt på skjermen, det var behagelig :)

 

Så altså, vennligst gjør noe med lesbarheten til fonten i overskrifter (i artikkelvisning) og ingressteksten i bold og kanskje noe med bakgrunnsfargen til artikklene på forsiden?

 

Edit: I tillegg, se på bildet under. Skal faktisk bildekvaliteten være så dårlig?

post-75-1116252525_thumb.jpg

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Et kjempefint forsøk på modernisering av gamer.no sine sider, men desverre føler jeg at dere ikke helt kommer til mål med designet.

 

Jeg syntes det ble litt mye rot, litt uoversiktlig, og all reklamen spred over siden fikk øynene bort fra selve hovedpoenget, nemlig artikklene.

 

Men ellers er det en fin start og noe å bygge videre på.

Lenke til kommentar

Grattis med nytt design.

 

Men hvorfor forandre noe som fungerer så bra?

Før kunne jeg bare gå rett inn på gamer.no, og uten å scrolle ned kunne jeg lese om de nyeste artiklene og omtalene.

 

Nå må man jo scrolle helt ned om man ikke logger seg på hver dag, jeg synes det gamle designet var bedre og mer oversiktlig, men jeg venner meg vel til dette også ...

Lenke til kommentar

Jeg likte det nye designe borsett fra den store amobil bannern på toppen :thumbdown:

Ellers var det bra :w00t:

 

Edit: en ting til jeg hadde gleda meg til var at man kunne dele artikler opp i sjanger noe som dessvere mangler

Endret av CHB3
Lenke til kommentar

har ikke granska mye men jeg syns siden virka mer appelerende nå. Mulig bare fordi forandring fryder.

 

Liker det meste til nå untatt karaktersettinga. Det er mye raskere å lese da det sto:

 

grafikk 4

lyd 4

gameplay 4

 

isteden for:

 

grafikk 4 lyd 4 gameplay 4 og så hovedtallet

HER. er ikke

bra

 

Ser ut som det har blitt vilt plassert. Syns jeg.

 

 

edit: inlegget blei ikke som det ser ut når jeg skreiv det men dere skjønner sikkert.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...