Gå til innhold

Her er de nye mai-modellene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm...driver og kjøper ny telefon hver 12. måned, og da går den gamle i arv til "sjefen" i huset. Slik har jeg en relativt ny telefon som fungerer i min virksomhet til enhver tid, og så brukes restene opp i løpet av det neste året. Styrer unna toppmodellene pga. pris.

 

Når K750 lanseres skulle det vel kanskje tilsi at K700 faller i pris til sensommeren? Eller blir den faset ut? Regner ihvertfall med at den ikke blir særlig interessant når etterfølgeren er lansert.

 

Så går vel T630`en videre i arverekka...

Lenke til kommentar

Om E720 skrives det:

Det interne minnet er på over 90 MB, akkurat som på D500, og skal holde itl litt over en time med musikk.

 

Dette stemmer ikke, det interne minnet er på 88,5MB, hvorav kun 80,5MB kan brukes til å lagre bilder, video og lyd.

Lenke til kommentar

Hmm. Synes den j300 til Sony Ericsson så spennende ut jeg. Likte designet. Ser ut som den og har lurt seg til en ekstern antenneløsning, noe som igjen kanskje kan føre til svært gode mottaksforhold. Og da blir det bra vettu. Hvem trenger egentlig toppmodeller av telefoner uansett?

 

Jeg bruker for tiden en Samsung x460 (forøvrig fikk den ufortjent med kritikk hos amobil.no). Funker glimrende til mitt bruk. Grei batterilevetid, kjapp på meldinger, og god på signal.

 

Det forundrer meg egentlig at ikke Samsung har brukt dette tastesettet videre, da det faktisk var noe nært genialt.

Lenke til kommentar
Mens vi for to måneder siden kun hadde tilgang på to telefoner med støtte for 3G, står nå den fjerde og femte for tur.

Jasså? Samsung Z107, Nokia 6650, Nokia 7600, Nokia 6630 og såvidt Nokia 6680. *telle på fingrene*, dette er da mer enn 2? :)

 

Ellers takk for en fin oppsummering av måneden :) E720 og 6230i var vel tilgjengelig så vidt forige mnd, men fint å få de med likevel.

Lenke til kommentar
Er det virkelig bekreftet at Z500 kommer i slutten av mai mnd??

 

Står mellom K750 og Z500 og kanskje Z700 hvis den kommer før juli

Jeg sendte mail til Samsung, de sa dette til mine spm:

"

Hej Morten!

 

Tack för ditt mail

 

SGH-Z500 planeras att lanseras under Juni månad i Norge.

 

SGH-Z700 kommer till Norden under hösten/vintern detta år.

 

 

 

Best Regards / Med vänlig hälsning

Michael Alström

Nordic Product Marketing Manager Telecom

Samsung Electronics Nordic AB"

 

Men så Z500 kommer i slutten av Mai? Dette var jo bare gode nyheter :thumbup:

Lenke til kommentar
Om E720 skrives det:

Det interne minnet er på over 90 MB, akkurat som på D500, og skal holde itl litt over en time med musikk.

 

Dette stemmer ikke, det interne minnet er på 88,5MB, hvorav kun 80,5MB kan brukes til å lagre bilder, video og lyd.

Det er korrekt. Telefonen vil ha 84,5 MB minne til musikk og foto, og 4 MB til Java. Artikkelen skal være korrigert nå. Takk for tipset!

 

Er det virkelig bekreftet at Z500 kommer i slutten av mai mnd??

 

Samsung Norge påstår hardnakket så. Det er dog merkelig at modellen enda ikke har dukket opp i noen prislister, så her kan det være at man er litt mer optimistiske i den norske avdelingen enn den svenske.

 

Jasså? Samsung Z107, Nokia 6650, Nokia 7600, Nokia 6630 og såvidt Nokia 6680. *telle på fingrene*, dette er da mer enn 2?

 

Du har i og for seg rett når det gjelder 6650 og 7600, men disse modellene har aldri blitt tatt inn i Telenors portefølje som 3G-telefoner. Når det gjelder 6680 kom den modellen ut denne måneden, så det blir en litt annen sak.

Lenke til kommentar

J300i var stilig. Men billig? Vet at det er en ny modell, men trenger den å være dobbelt så dyr som T610? Har riktig nok 11 MB interntminne, men T610 har BT, og kamera, selv om oppløsningen ikke er særlig høy. Fårstår at disse 11 MB er verdifulle mt T610 med sine to, men ser ikke at det er verdt det dobbelte :)

Lenke til kommentar
J300i var stilig. Men billig? Vet at det er en ny modell, men trenger den å være dobbelt så dyr som T610?

Koster en ny t610 uten binding bare 500 kr da? Ser at t630 faktisk er dyrere enn J300 (100 kr, men fremdeles). Personlig håper jeg at J300 er mer brukervennlig enn T630, og ikke minst, kjappere og mer responsiv på ting som tekstmeldinger og slikt. For det var t610 ihvertfall råtten på, t630 var noe bedre, men ikke mye.

 

Og jeg er heller ikke den som skriver mest tekstmeldinger.

Lenke til kommentar

Sony Ericsson K750i

 

Duo eller Duo Pro???

 

Ser mange nettsider inkludert dere nå som skriver at den støtter Duo Pro. Er dette tilfelle og hvor har dere infoen fra, all info jeg finner om dette fra SE sier at det bare er Duo (altså ikke Pro)

 

".... men også muligheten for bruk av minnekort med størrelser på opptil 2 GB av typen Memory Stick Duo Pro"

 

:hmm:

Lenke til kommentar
Sony Ericsson K750i

 

Duo eller Duo Pro???

 

Ser mange nettsider inkludert dere nå som skriver at den støtter Duo Pro. Er dette tilfelle og hvor har dere infoen fra, all info jeg finner om dette fra SE sier at det bare er Duo (altså ikke Pro)

 

".... men også muligheten for bruk av minnekort med størrelser på opptil 2 GB av typen Memory Stick Duo Pro"

 

:hmm:

Har også lest at den støtter begge deler.

Lenke til kommentar

Mja, tror ikke SE har helt oversikten selv for på sidene dems skriver de på en side:

 

Under Tilkobling linken i menyen:

"Mange valg

Bli synkronisert, bli tilkoblet. På jobben eller i fritiden. Nyt allsidigheten til K750i når som helst, hvor som helst. Du har mange muligheter: Koble deg til via Bluetooth™ Memory Stick PRO Duo™, USB-kabel eller infrarød forbindelse."

 

Under Spesifikasjoner

"Tilkobling

 

* USB-støtte

* Synkron ML

* Synkronisering for PC

* Memory Stick Duo™

* Infrarød port

* Høyhastighetsdata

* GPRS

* Trådløs Bluetooth™-teknologi

* Fast port"

 

Forstå det dem som vill

Endret av SuperFly
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...