Gå til innhold

XC Cube i mini-format


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den som syns den minner om Mac mini bør vurdere brilleland som neste besøksted.

 

Så jo grei ut egentlig.. Blir prisen ned mot 3000 så er dette noe jeg absolutt vil vurdere, men det må nok ventes litt før prisen når det nivået tror jeg.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Ikke plass til mye...

 

images772925.jpg

 

Må nok ha en boks (expander) til:

One of its 5-1/4 disc drive space can accommodate two 3-1/2” disc drives.  The expander also greatly enhances the system expansion flexibility. For example, one XC Cube can add an expander to incorporate CD/DVD copy function.

 

The expander can also be used to accommodate Serial ATA hard disc drives, audio amplifier, speakers, online power supply, or cooling equipment.

Endret av Nisje Olm
Lenke til kommentar
Æsj, den er ikke akkurat en fryd for øye. Hvis prisen er over 5k så fatter jeg ikke at folk kjøper den.

Missunelig at Aopen kommer med noe som ligner på Mac?

 

Vil si at det var et pent kabinett, lovende.

Mente heller, at hvis den bare hadde vært likere så hadde det vært mye bedre.

 

If you can`t make the best, copy from the best. Hadde likt bedre om de hadde laget en nesten helt nøyaktig lik maskin utsenemessig til mac mini, enn dette. Men men, det er bare min mening.

 

Hvor mye vil en sånn boks koste med alt i?

Endret av Macfan
Lenke til kommentar
Hvor mye vil en sånn boks koste med alt i?

Jeg tipper at selve boksen kommer på ca. 3000,- kroner og så kommer prosessor, minne, harddisk og DVD-brenner utenom. Det ville forundre meg om den vil koste så mye mindre enn 10.000,- kroner med alt alt i. Apple Mac mini blir et priskupp til sammenligning.

Endret av snorreh
Lenke til kommentar
Hvor mye vil en sånn boks koste med alt i?

Jeg tipper at selve boksen kommer på ca. 3000,- kroner og så kommer prosessor, minne, harddisk og DVD-brenner utenom. Det ville forundre meg om den vil koste så mye mindre enn 10.000,- kroner med alt alt i. Apple Mac mini blir et priskupp til sammenligning.

på den annen side er ytelsen langt høyere ville jeg regne med, og du har mer valgfrihet.

Lenke til kommentar
Jeg tipper at selve boksen kommer på ca. 3000,- kroner og så kommer prosessor, minne, harddisk og DVD-brenner utenom.  Det ville forundre meg om den vil koste så mye mindre enn 10.000,- kroner med alt alt i.  Apple Mac mini blir et priskupp til sammenligning.

Kabinett: 3000,-

CPU: Pentium M 1,6 GHz 1.750,-

HD: Samsung Spinpoint P80 160 GB 660,-

Minne: Corsair Value S PC3200 1 GB 835,-

Brenner: Slim et-eller-annet DVD-brenner... 900? Orker ikke lete etter det.

Mus/tastatur: Et-eller-annet 500,-

Skjerm: En grei 19" til ca. 3000,-

 

Pris: ca. 10700,-

 

Fant bare priser på Komplett, orket ikke se andre plasser. Synes ikke det der er noe gal pris for en slik PC. Hva er spec'en på en Mac mini egentlig? Og hva er prisen?

 

Jeg har ikke noe i mot Mac mini . Synes den ser helt grei ut, noe av det beste Apple har kommet med på flere år faktisk.

 

Edit: Har sjekket prisene på Apples hjemmeside. Tror Aopens utgave er raskere og billigere. Mac mini hadde jo noen utrolig dårlige specs når de var på sitt billigste. 256 MB minne... wtf? De skal ha pluss for at man kan legge ved en intern blåtann-enhet.

Endret av Darth Kjell
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...