Gå til innhold

Mer vifteløst: Gigabyte GeForce 6600 GT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er synd ingen klarer å levere lydløst med 2xDVI. Både dette og det kortet som er linket i artikkelen har bare D-sub + DVI.

 

* Jaja.. vente videre **

Ditto :yes:

 

Lydløst NVIDIA 6600GT med doble 2 stk. DVI-utganger hadde vært helt topp, også for AGP selvsagt.

Lenke til kommentar

Hvordan er dette kortet i forhold til det kortet jeg har nå; Sapphire Raedon 9600Pro Ultimate Edition?

 

Hva er det raskeste vifteløse AGP-kortet på markedet?

 

Foretrekker egentlig ATI, men NVIDIA har vel forhåpentligvis blitt bedre med årene.

Endret av Jehro
Lenke til kommentar

Noen som vet om det er noen kjøleløsning bak på AGP-versjonen? Eventuelt om denne stikker ut mer enn 0,5 cm. Jeg skal nemlig ha det til en barebone, og der er det ikke så stor plass.

 

Det er vel ikke det samme kortet som dette? Synes ikke kjøleribba foran likna helt på den som er i prisguiden.

Lenke til kommentar
Noen som vet om det er noen kjøleløsning bak på AGP-versjonen? Eventuelt om denne stikker ut mer enn 0,5 cm. Jeg skal nemlig ha det til en barebone, og der er det ikke så stor plass.

 

Det er vel ikke det samme kortet som dette? Synes ikke kjøleribba foran likna helt på den som er i prisguiden.

Det kortet du linker til i testen har samme produktnummer som kortet hos Mamoz, så det skulle være det samme.

Ja så det nå jeg også, pluss at hvis man ser rundt på hjemmesiden til Gigabyte, så vil man se at det er en 6600 Non-GT med 256 MB ram som har DVI nederst og en 6600 GT med 128 MB ram (som Hardware skrev om i artikkelen) som har DVI øverst.

 

Noen som vet om 6600 Non-GT har samme kjøleløsning bak som 6600GT?

 

EDIT: Ja det var visst kjøleribbe bak på Non-GT også. Se på side 8 i manualen.

Endret av Richie
Lenke til kommentar

Jeg tror dette kortet er noe av det kjappeste som finnes hvis en skal unngå vifte:

 

256M Gigabyte PCI-E GV RX80L256V X800XL DDRIII 256bit Tv/DVI ViVo SilentPipe

 

Jeg måtte bestille kortet i England siden ingen norske nettbutikker er villig til å ta det inn. :cry::hmm::hrm::thumbdown:

 

Jeg spurte netshop siden de har hatt litt av gigabyte kortene tidligere, men de avkreftet alle spekulasjoner på om at dette kortet var på vei inn i butikken.

 

Jeg har også lest at dette kortet yter nesten opp mot topp kortene. Altså en high end av budget kortene prismessig og ytelsesmessig i low end av top kortene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...