Gå til innhold

Goatse på wikipedia!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OK, jeg er lei av at analfabeter skriver artikler på Wikipedia, så derfor skrev jeg det litt om, formulerte det litt klarere, og redigerte noen ganske HÅPLØSE skrivefeil.

 

F.eks:

 

Personene linker andre folk (uskyldig vitende) til denne siden ved å sende en link

 

Jaså, uskyldige vitende, sa du? De er uskyldige, men er bekjent med fenomenet. Haha, det heter "uskyldige uvitende".

 

Uansett, jeg rettet det - no worries anymore.

 

Eneste er at jeg har lite peil på IRC, men er ikke mIRC bare en klient, og ikke bare "IRC"? Altså, han er vel kjent i undergrunnsmiljøet på IRC, og ikke mIRC?

Lenke til kommentar
Er goatse-mannen død? Fortell!

 

Og Bandidos Pelle, du virker som en rettskrivingskyndig person, hvorfor er nicket ditt en orddeling? Burde det ikke være Bandidos-Pelle?

Korrekt, men det har jeg visst siden day one. Grunnen til det, er fordi at i nicknamet kan ikke skrivefeil telles. Samme som å si at "HolgerLudvigsen" har en feil. Han har "glemt" mellomrom mellom fornavnet og etternavnet sitt.

 

Så, det er helt bevisst.

 

EDIT:

For å ikke nevne at nicknamet ditt burde vært "Cun" med stor "C", om vi skal være pripne.

 

EDIT 2:

Jeg ypper ikke til noe her, jeg prøver bare å få frem et poeng. :)

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar

Korrekt, men det har jeg visst siden day one. Grunnen til det, er fordi at i nicknamet kan ikke skrivfeil telles. Samme som å si at "HolgerLudvigsen" har en feil. Han har "glemt" mellomrom mellom fornavnet og etternavnet sitt.

 

Så, det er helt bevisst.

Heter det ikke skrivefeil, tro?

 

Nei, jeg må virkelig finne på noe bedre snart. :no:

Lenke til kommentar

Er redd denne tråden snart blir stengt også pga. total OT.

 

Synes nesten litt synd på tom waits for alice som ikke har gjort annet i dag enn å stenge tråder. Bla. nettopp på grunn av OT.

 

cun: Ja, han er død. Er laget et minne om han på en snuskeside jeg vet av. Kan ikke linke til denne siden da den er litt i drøyeste laget for HW forum.

 

Legger ved et avisutklipp som bevis.

post-58-1114644829_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Korrekt, men det har jeg visst siden day one. Grunnen til det, er fordi at i nicknamet kan ikke skrivfeil telles. Samme som å si at "HolgerLudvigsen" har en feil. Han har "glemt" mellomrom mellom fornavnet og etternavnet sitt.

 

Så, det er helt bevisst.

Heter det ikke skrivefeil, tro?

 

Nei, jeg må virkelig finne på noe bedre snart. :no:

Jo, det er korrekt, men det er en idiotisk slurvefeil, da enhver klossmajor vet at det heter "skrivefeil" og ikke "skrivfeil". Men, om du vil at vi skal rette på hverandres innlegg, så kan jeg godt plukke frem noen herlige feil i løpet av dine siste femten poster. :)

 

EDIT:

Hva pokker? Jeg omskrev artikkelen i går, men må har den gått tilbake til den gamle artikkelen... :hmm:

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar

Korrekt, men det har jeg visst siden day one. Grunnen til det, er fordi at i nicknamet kan ikke skrivfeil telles. Samme som å si at "HolgerLudvigsen" har en feil. Han har "glemt" mellomrom mellom fornavnet og etternavnet sitt.

 

Så, det er helt bevisst.

Heter det ikke skrivefeil, tro?

 

Nei, jeg må virkelig finne på noe bedre snart. :no:

Jo, det er korrekt, men det er en idiotisk slurvefeil, da enhver klossmajor vet at det heter "skrivefeil" og ikke "skrivfeil". Men, om du vil at vi skal rette på hverandres innlegg, så kan jeg godt plukke frem noen herlige feil i løpet av dine siste femten poster. :)

 

EDIT:

Hva pokker? Jeg omskrev artikkelen i går, men må har den gått tilbake til den gamle artikkelen... :hmm:

Hva fan har dette med topic å gjøre. Hvis dere imbesiller ikke har noe annet å gjøre enn å ligge inne på andres topicer kun for å rette på skrivefeilene, ja så kan dere for i himmelens navn "hute" dere til et annet forum hvor det kun finnes perfekte folk.

 

Håper inderlig det kommer en moderator og biter hodene av dere for så å gi dere en uke ferie fra forumet.

 

Og HVIS dere nå absolutt skal klage, JA SÅ FINNES DET EN EGEN TOPIC TIL DET!!!!

 

Herregud! :nei:

Endret av ED209
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...