Gå til innhold

3G i lite format


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Operativsystemet på Nokia N70 vil være Symbian Series 60.

Operativsystemet er Symbian 8/9. Grensesnittet er Series 60.

 

Ellers takk for en fin artikkel. Ser ut til å være en grei mobil det er. Rart å tenke på at oppfølgeren til 6680 plutselig ikke er så utrolig bra (sammenligned med N90 altså).

 

Morsomt hvordan Nokia formulerer seg. Minste mobil med S60 og 2 mpx kamera. Det finnes jo ingen andre, bortsett fra de de lanserte i dag.

Lenke til kommentar

Fin artikkel, men ikke helt bra å sammenlikne hele veien med Nokia 6630, når 6680 er LANGT mer naturlig å sammenlikne med.

 

N70 og 6680 er jo tilnærmet samme telefon, bare at N70 har bedre design og er krympet. (Jada, kamera og en del hardware-forbedringer også, men likevel svært like.)

 

Nå ble det litt kjipt å skulle kjøpe 6680 som jeg har venta SÅ lenge på, når jeg vet at denne kommer om ikke altfor lenge. :p Men kommer jo alltid noe bedre...

Lenke til kommentar
Fin artikkel, men ikke helt bra å sammenlikne hele veien med Nokia 6630, når 6680 er LANGT mer naturlig å sammenlikne med.

 

N70 og 6680 er jo tilnærmet samme telefon, bare at N70 har bedre design og er krympet. (Jada, kamera og en del hardware-forbedringer også, men likevel svært like.)

 

Nå ble det litt kjipt å skulle kjøpe 6680 som jeg har venta SÅ lenge på, når jeg vet at denne kommer om ikke altfor lenge. :p Men kommer jo alltid noe bedre...

Når vi sammenligner bruker vi helst telefoner folk er litt kjente med. Det er ikke helt på sin plass at leseren ikke har kjennskap til noen av telefonene vi snakker om i en artikkel om en nylansert modell.

 

Ellers ville jeg uten tvil sammenlignet med 6680. Har forresten også selv lyst på sistnevnte, men får klare meg med 6630 ihvertfall til N70 er ute på markedet ;). Og da er jo valget av en ny S60-telefon simpelt =)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...