Gå til innhold

Nokia lanserer iPod-knuser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må bare si: Wow...

Dette er noe av det beste jeg har sett fra Nokia. En total iPod-dreper.

2mpkamera, 3G osv. Hva mer kan man ønske seg? Får håpe den neste som prøver seg på å lage ipodkillertelefon lager kamskjell.

 

Spørs om denne blir billig vare... Nokia er ofte ganske griske på utsalgspriser. Kommer sikkert til å koste oppimot 6000, regner jeg med.

Lenke til kommentar

Ser bra ut denne, men jeg tror nok Nokia har gjort en stor tabbe med å inkludere kun ett kamera på baksiden av telefonen. Det vil da ikke være mulighet for fullverdige videosamtaler, noe som vil gjøre denne modellen uaktuell for mange mennesker.

Endret av apwr
Lenke til kommentar
Ser bra ut denne, men jeg tror nok Nokia har gjort en stor tabbe med å inkludere kun ett kamera på baksiden av telefonen. Det vil da ikke være mulighet for fullverdige videosamtaler, noe som vil gjøre denne modellen uaktuell for mange mennesker.

NEI!!! Det stemmer da vel ikke. Ser du ikke den svarte prikken øverst? :D

Lenke til kommentar
Ser bra ut denne, men jeg tror nok Nokia har gjort en stor tabbe med å inkludere kun ett kamera på baksiden av telefonen. Det vil da ikke være mulighet for fullverdige videosamtaler, noe som vil gjøre denne modellen uaktuell for mange mennesker.

NEI!!! Det stemmer da vel ikke. Ser du ikke den svarte prikken øverst? :D

Du tuller, ikke sant?

 

Denne prikken er ikke et kamera.

Lenke til kommentar
Ser bra ut denne, men jeg tror nok Nokia har gjort en stor tabbe med å inkludere kun ett kamera på baksiden av telefonen. Det vil da ikke være mulighet for fullverdige videosamtaler, noe som vil gjøre denne modellen uaktuell for mange mennesker.

NEI!!! Det stemmer da vel ikke. Ser du ikke den svarte prikken øverst? :D

Du tuller, ikke sant?

 

Denne prikken er ikke et kamera.

Ikke det? Det var synd...... :(

Lenke til kommentar

heisann, endelig ser det ut til at nokia har begynt og skjerpe seg her. peneste mobilen fra nokia jeg har sett på flere år! :)

 

lurer på hvordan strømbruken på den harddisken blir da.. synes ikke mp3 spillere har noe og gjøre i mobilen før det skjer noe drastisk med batterilevetiden.

Lenke til kommentar
Hvem har sagt du må bruke harddisken til mP3? :dontgetit:

 

Helt kongetelefon. Eneste jeg savner er muligheten til å filme seg selv ved videosamtale, og muligheten til å bruke den som fjernkontroll til mac'en min via Bluetooth, slik som SE telefonene.

Selvsagt må man ikke det, men det kommer jo klart frem at det er det som er hovedmålet med denne disken.. tittelen på artikkelen er jo tross alt: "Nokia lanserer iPod-mobil"..

 

hva annet trenger du 4gb på en mobil for? lagring av mms'er?

 

Og dette med videosamtale har jeg liten tro på egentlig.. jeg vet hvertfall at jeg ikke har lyst og filme meg selv når jeg snakker med noen. ikke har jeg råd til det heller de nærmeste årene.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...