Gå til innhold

Omtale av Stolen (PC/PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hold dere unna dette spillet. Spillet ble avinstallert like kjapt som det ble installert. Godt for meg, da jeg da kunne fortsette der jeg slapp i brothers in arms. :w00t: Eneste lyspkt. er som artikkelforfatter nevner bruk av skygger og lys. Spillbarheten på alex kidd er faktisk flere hakk bedre. Spillet havnet der det hører hjemme, i søppelbøtta. Ellers god mental helse til alle.

 

God artikkel btw :love:

Endret av vortx
Lenke til kommentar

Dagbladet ga dette spillet en firer. Det irriterer meg sånn store aviser som VG og Dagbladet gir alt av drittspill "ok" karakterer for å ikke fornærme noen gode kontakter, og gir middelmådige spill 5 og 6.

 

Seriøse anmeldere som gamer.no trekker kraftig når fundamentale ting i et spill ikke fungerer, mens vg og dagbladet bare "nevner" det i sine anmeldelser, men om grafikken og historien til en viss grad fungerer kan det få toppkarakter uansett.

da blir spillutgiverne happy og kan sponse en ny tur til e3 eller et storstilt releaseparty på sine favorittanmeldere ^^

Lenke til kommentar
Dagbladet ga dette spillet en firer. Det irriterer meg sånn store aviser som VG og Dagbladet gir alt av drittspill "ok" karakterer for å ikke fornærme noen gode kontakter, og gir middelmådige spill 5 og 6.

 

Seriøse anmeldere som gamer.no trekker kraftig når fundamentale ting i et spill ikke fungerer, mens vg og dagbladet bare "nevner" det i sine anmeldelser, men om grafikken og historien til en viss grad fungerer kan det få toppkarakter uansett.

da blir spillutgiverne happy og kan sponse en ny tur til e3 eller et storstilt releaseparty på sine favorittanmeldere ^^

Den kritikken peller nok av på VG. Det er rett og slett feil å si at de gir gode terningkast til alle spill. De ga feks. GTA San Andreas "bare" terningkast 5, og de trakk for helt fundementale ting som kontrollen. Gamer.no ga det samme spillet 10/10, en karakter jeg enda ikke forstår. VG ga også storspillet Gran Turismo 4, Brothers in Arms 3 og Driv3r en 1'er.

 

Men jeg er enig i at mange anmeldere rundt omkring skryter og hauser opp en hel del spill. Særlig de store utenlandske. Heldigvis har gamer.no og VG fortsatt kredibilitet og er de eneste anmeldelsene jeg fortsatt "tørr" å lese. Jeg er selvsagt uenige i enkelte karakterer, men slik vil det alltid være. Så lenge de gir kritikk på åpenbare feil i spillet er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar

Må si jeg stussa litt når jeg så tittelen på artikkelen linka på hw.no, "Omtale av Stolen". Les det på norsk, så skjønner du hvorfor jeg måtte lese det en ekstra gang før det gikk opp for meg at det var stor bokstav og derfor snakk om spillet. :)

 

Når det gjelder omtalekarakteren er jeg enig med gamer.no at hvis spillbarheten er helt håpløs, burde ikke spillet få spesielt god karakter. Det burde hinte til utviklere og utgivere at grafikk ikke er alt!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...