Gå til innhold

Activision kunngjør Call of Duty 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som tviler på dette me frihet, og ekte taktikker og sånn?? Synd vi har hørt dette for mange ganger no azzå, men seff for endte gang sier eg bare: det er lov å håpe :roll: Er bare det at utviklerene har lovet oss så masse på ww2 fronten det siste året, og sjeldent levd opp til det.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

spill nummer 1 var ingenting annet enn en dårlig hollywood film.

var nesten slik at man trengte en ekstra cd bare for scriptingen.

men for all del, opptil flere ganger var det nå vakkert å se på, men et skikkelig bra spill var det uheldigvis ikke.

Lenke til kommentar
Har enda ikke prøvd et spill med mer frihet enn Operation Flashpoint, og det byner jo å bli gammelt nå.

 

Håper CoD2 blir bedre enn BiA ihvertfal, tror uansett ikke det skal bli for vanskelig.

Personlig mener eg det skal litt til for at Cod 2 ska bli bedre enn BiA, etter sistnevnte stille rg høge krav til ett ww2 spill...

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg Call of Duty var litt bedre enn Brothers in Arms. Kanskje ikke mer realistisk. Men mye mer underholdende.

 

I BiA er det jo nærmest umulig å råke en fiende bare han har 2/3deler av kroppen bak en dekning. Nei, BiA var etter min smak "just another ww2 shooter"

Uansett hva du syns om spillet så var det vel det BiA ikke var! Call of Duty er det perfekte eksemplet på at folk kjøper spill fra 2 Verdenskrig selv om det er "just another WW2 shooter".

 

Jeg har ikke så altfor store forventninger til Call of Duty 2. Jeg har gang på gang blitt skuffet over 2 Verdenskrig-fps, selv om feks. BiA har hevet seg mye over det greie førsteinntrykket jeg først fikk. Tror nok Call of Duty vil gå veldig mye i samme terreng som 1'ern. Det er vel egentlig greit nok, (stor frihet, realisme og strategi kan vi få et annet sted) men da må de gjøre noe med AI'en..

Lenke til kommentar
Uansett hva du syns om spillet så var det vel det BiA ikke var! Call of Duty er det perfekte eksemplet på at folk kjøper spill fra 2 Verdenskrig selv om det er "just another WW2 shooter".

 

Sant det, jeg putter nå begge spillene i samme bås, men CoD har det plusset at det har en kjempe morsom multiplayer funksjon ;)

Lenke til kommentar
Uansett hva du syns om spillet så var det vel det BiA ikke var! Call of Duty er det perfekte eksemplet på at folk kjøper spill fra 2 Verdenskrig selv om det er "just another WW2 shooter".

 

Sant det, jeg putter nå begge spillene i samme bås, men CoD har det plusset at det har en kjempe morsom multiplayer funksjon ;)

Det har du helt rett i, og med united Offensive sitt bidrag så mener eg at Cod kan hevde seg blandt topp kandidatane :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...