Gå til innhold

DFI-vennlig DDR-minne fra OCZ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan vil disse være sammenligned med disse to?

 

OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Ed. R-2

- PC-3200 2x512MB (2-2-2-5) 400Mhz E.L.

 

eller

 

 

OCZ 1024MB EL DDR Dual Channel Gold VX

- PC-4000 512MB x 2 (2-2-2-8) 500Mhz

 

Hadde planer om DFI og OCZ VX ram komboen, men om disse nye er bedre må jeg vel revurdere. Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar

Har sjølv DFI NF4 og OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Ed. R-2 og dette er ein god kombo for klokking.

 

MEN chipsettet blir veldig varmt ved høg FSB og vifta støyar meir enn eg skulle ønske, så hvis støy er ein del av vurderinga di ville eg gått for VX minne som greier minst like bra ytelse med lavare FSB og strammare timings.

Lenke til kommentar

Mer om dette her:

http://www.xbitlabs.com/news/memory/displa...0406131751.html

In the past makers of memory modules for enthusiasts and overclockers designed their products by using advanced memory chips with low access time and installing heat-spreaders. Not so long ago the manufacturers of modules began to recommend increasing memory voltages beyond normal levels and then OCZ even revealed a special device that can pump up the memory voltages to extreme levels. Today the industry goes one step further towards proprietary solutions for overclockers as OCZ Technology brings out memory modules designed and certified to run at 625MHz only on AMD Athlon 64 processors and DFI nF4-series of mainboards.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...