Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor den ikke skal få terningkast _kun_ fordi den ikke har taster...

Men samtidig skjønner jeg jo at siste kommentaren tilsier jo at terningkastet uansett hadde blitt lavt...

Menneh... jeg skriver ikke SMS, så denne er jo høyst aktuell for slike som meg hvis det eksisterer flere =)

Lenke til kommentar

Terningkastene våre baserer seg på sammenligninger mot andre modeller. Og en telefon som mangler en eneste funksjon utenom kalender og adressebok, har et svært tungvint menysystem og koster like mye som en rykende fersk 6630 fortjener neppe mer enn et terningkast ett.

 

Men det ville selvsagt være urettferdig å bedømme på denne måten, for 7280 handler ikke om funksjoner men om design og stil. Derfor avstår vi fra å sette telefonen i bås, og lar det heller være opp til leseren å vurdere om telefonen er noe å samle på.

 

Det samme har vi allerede gjort for telefoner som N-Gage, N-Gage QD og 7700. Du finner en oversikt over slike terningløse modeller i testoversikten:

http://amobil.no/tester_hybrid.html

Lenke til kommentar

Stavefeil på førstesiden:

Skjermen til 720 er også noe for seg selv.

 

..

At telefonen har fått en fullverdig TFT-skjerm er nok en av de viktigste årsakene til det rene bildet.

Bare spør, finnes det en ikke-fullverdig TFT-skjerm?

 

Et lite spørsmål. På bildet av bundelen ser laderen rett og slett veldig rar ut. Er det et speil som befinner seg midt på laderen?

 

Angående medfølgende bæreveske, hvorfor var det ikke bilde av den? Den er jo litt "viktig" siden den bidrar til design-delen (altså den viktigste delen) av telefonen. Bilde her:

http://www.mobilmania.cz//Files/Obrazky/ar...kia_7280/87.jpg

 

 

Telefonen er for det første en trippebåndstelefon,

Enda en staveleif :)

 

Det var det pirkete jeg fant. Takk for fin test.

 

Forresten, et lite forslag til test av utstyr når det kommer:

http://www.nokia.com/nokia/0,,62750,00.html

Lenke til kommentar
Men det ville selvsagt være urettferdig å bedømme på denne måten, for 7280 handler ikke om funksjoner men om design og stil. Derfor avstår vi fra å sette telefonen i bås, og lar det heller være opp til leseren å vurdere om telefonen er noe å samle på.

Høres ut som en klok avgjørelse. :yes:

Lenke til kommentar
Så at dere nevnte det med ''rullehjul'' for å navigere rundt i menyene o.l. Det ''rullehjulet'' fungerer det på samme måte som på iPod?

Så vidt jeg vet ruller dette hjulet fysisk rundt på 7280. På eldre generasjoner av iPod gjorde rullehjulet også det, men på nyere generasjoner er det erstattet med følsomt stillestående "hjul".

Lenke til kommentar
Så at dere nevnte det med ''rullehjul'' for å navigere rundt i menyene o.l. Det ''rullehjulet'' fungerer det på samme måte som på iPod?

Så vidt jeg vet ruller dette hjulet fysisk rundt på 7280. På eldre generasjoner av iPod gjorde rullehjulet også det, men på nyere generasjoner er det erstattet med følsomt stillestående "hjul".

Da vet du såvidt riktig ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke den telefonen ser særlig praktisk ut, eller kul for den saks skyld. Men en kompis vurderer å kjøpe den.

 

OffT: Hehe, bildet med treet er fra Møhlenpris ja... Bodde der mine 10 første leveår (flytta i 5. klasse). Gikk forbi det punktet der 2 ganger hver dag, men det er årevis siden jeg var der sist. Visste det var noe kjent med stedet.... ;)

 

edit: ser dårlig hva som står på gateskiltet, men etter hva jeg erindrer, skal Professor Hansteens gate ligger der omkring. (Kjente forresten igjen på den stygge bygningen oppe til venstre som er en av de styggeste bygningene jeg vet om... brun, fysj)

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...