Gå til innhold

Demo av Elite Warriors: Vietnam (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow! Har aldri hørt om dette spillet før nå! Må vel prøve det, jeg også! :)

 

EDIT: Nå har jeg prøvd demoen, og jeg må si at den har et veldig stort potensiale!

Visuelt sett, er ikke spillet akkurat noen perle, tvert imot. Grafikken er veldig utdatert, og det finnes ingen ragdoll fysikk. Det samme med lyde, meget utdatert og veldig "80-talls film", med urealistiske våpen-lyder, etc.

 

Men det er ikke det som er spillets store +!

Spillet er nemlig meget realistisk! AIen er ikke akkurat så veldig god, men selve måten å utføre oppdrag på, med en blanding av stealth, Rambo, og RTS som fungerer meget bra!

Spillet går ut på at du er en elite gruppe på 4 mann, som har i oppgave å finne mål, og ødelegge dem (++).

 

Du kan også ta i bruk mange kule gadgets som ble mye brukt i Vietnam krigen, som feks Claymore, C4, og muligheten til å kalle inn airstrike!

 

Spillet har også et meget godt kontrollsystem! (noe à la SWAT4's system), hvor du bringer opp en meny, og velger hva du vil at lagkameratene skal gjøre.

 

Noe annet som er litt kult med spillet, er muligheten til å observere et kart før oppdraget (hvor du kan se hvor fienden anslås å være, hvor dine objectives er, osv), og prøve å legge den beste ruten for hvor laget ditt skal gå, for å møte på minst mulig motstand.

 

Når du starter et oppdrag, begynner du bare med å se på kartet at folkene dine beveger seg bortover. Du kan velge om folkene dine skal gå fort, middels-fort, eller sakte. Går du sakte, er risikoen for å bli oppdaget meget liten, mens om du beveger deg raskt, er det større risiko for at fienden kan oppdage deg.

Er du heldig, vil ikke fienden oppdage deg så ofte, og du slipper å miste menn.

Om du blir oppdaget, føres du til en 3rd/1st persons perspektiv (kommer an på hva du selv velger), hvor du må eliminere fienden.

Så, etter du har fjernet alle mulige fiender, føres du tilbake til kartet. Når natten siger på, får du et valg om du vil ha laget ditt til å fortsette å marsjere, eller om de skal hvile. Soldatene er trent for å holde lenge ut, men om du tyner dem for mye, blir de klar, og mister samtidig moralen sin for å klare å utkjepe fienden.

Slik holder det på helt til du når målet ditt (i demoen spiller du et oppdrag hvor du må ødelegge noen kjøretøy med C4 eksplosiver), hvor du da føres inn i realtime nok en gang (1st eller 3rd, alt ettersom), og må gjøre ferdig oppdraget.

Etter du har gjort det, føres du igjen til kartet, hvor du fører laget videre til LZ (Landing Zone), hvor du blir eskortert tilbake.

 

I multiplayer kan du faktisk også velge COOP i tillegg til de andre, vanlige modusene.

 

Som sagt, spillet har et veldig stort potensiale, og det egner seg nok mest til fans av ultra-realisme-sjangeren, feks som Operation Flashpoint og Hidden&Dangerous (selv om at det ikke er med noen kjøretøy i Elite Warriors).

 

Så dere som føler dere fristet (dere som ikke bryr dere om grafikk, vel å merke), bør definitivt prøve ut denne demoen, som inneholder 5 gode treninger (ikke 4, som nevnt i artikkelen), 1 oppdrag, og to multiplayer oppdrag, som kan spilles i COOP og vanlig Deathmatch (som nevnt i artikkelen).

 

Good Luck In 'Nam! :thumbup:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

det jeg reagerte på var ikke noe våpen i første person. heller ikke noe Iron Sight. og når man skal skyte med semi trykker man bare på høyre museknapp, er ikke no knap for å velge semi eller auto.

 

venste er auto høyre er semi, folka du møter syns jeg tålte litt mye, men det med kartet og veien til selve oppdraget var en veldig god ide, kunne bare ønske at selve delen der du styrer folka var litt bedre lagd.

Lenke til kommentar

Halla. Jeg har det spille og det ruler az tro meg, jeg spilte n-fusions første vietnam spill Line of Sight Vietnam i 2 år az den er gæææærn hvis noen vil spille med meg i Elite warriors Vietnam, bare add meg på yahoo eller msn

 

the_evil_bastard_2005 = yahoo , [email protected]

 

Dette spill kommer til å bli dobbelt så bra som BFV når de fixer buggene i fulle spillet az :yes::yes:

 

 

 

 

 

 

 

:dribble::w00t::dribble:

Endret av The Regulator
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...