Gå til innhold

Siemens trenger deg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå får jo jeg bare enda mindre sjanse til å vinne. :cry:

Slapp av, du er ikke gammel nok ennå ;)

Du burde dobbeltsjekke alderen min og "Terms and Conditions":

 

6. Participants must be at least 14 years of age. If a participant is under the age of 18, he / she must have the permission of a parent or legal guardian for participating.
Lenke til kommentar

Blargh, så teit :hrm:

 

Jeg kunne tenkt meg det der

Noen burde jo seriøst hjelpe Siemens!

 

Kanskje broren min, Vegard_, kan delta :ermm:

 

Siemens har ikke lagd så mange brukervennlige telefoner at det gjør noe..

Å tenke på Siemens taster og menyoppsett gjør meg egentlig ganske kvalm..

Men det kan også ha noe med mine enorme inntak av sjokolade

 

Men, men.. Siemens bør skjerpe seg, og de trenger hjelp

Lenke til kommentar

Her er terms and conditions i sitt fulle (litt ukult at alt må betales selv - kan fort bli svindyrt, men man får jo tross alt en ny mobil ved slutten så.....):

 

1. Entries to the mobile tester registration can only be submitted via the Internet. To apply as a mobile tester, all participants have to be registered at www.siemens.com/mobiles . Siemens will select suitable candidates and contact them individually via email.

 

2. The selected testers will receive a brand new mobile device without a SIM card. Siemens AG remains sole proprietor of the phone at first. All communication costs caused by the device (such as phone calls, downloads, SMS, MMS) will be covered by the tester – these costs will not be reimbursed by Siemens. The tester agrees to either return the phone and the test report not later than three weeks upon receiving the device to said address.

 

3. Due to the fact that the tested phones are from a prototype series, the tester is fully aware of possible malfunctions. Any claims for exchanging the device are void, even though not all features of the serial production are included in the test-device.

 

4. By participating, the participant agrees to these Terms and Conditions. The participant also agrees to accept the decisions of Siemens concerning the selection process.

 

5. The Mobile Tester special is not open to Siemens employees or to the employees of its website development partner companies.

 

6. Participants must be at least 14 years of age. If a participant is under the age of 18, he / she must have the permission of a parent or legal guardian for participating.

 

7. Siemens does not assume any liability or responsibility for lost, incomplete, damaged, misdirected, stolen or delayed registrations.

 

8. The promoter of this marketing activity is: Siemens AG Munich, HRB 6684 Sales tax identification number: DE 129274202

 

Men selv om man blir eier av en ny mobil, så vil jo dette være en prototype, og Siemens garanterer ikke at den vil være i orden, eller inneholde alle funksjoner på lik linje som den serieproduserte versjonen - og da kan man jo sånn sett bli sittende med en halvbrukbar telefon.........som det står i klausul 3.

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar
Siemens har ikke lagd så mange brukervennlige telefoner at det gjør noe..

Å tenke på Siemens taster og menyoppsett gjør meg egentlig ganske kvalm..

Siemens er brukervennelige. De har et av de beste menysystemene og er ovesiktelige. Dette er ikke siemens sitt problem!

 

Over til saken: Kunne tenke meg dette selv, men får se om jeg orker.

Lenke til kommentar
1. Her er terms and conditions i sitt fulle (litt ukult at alt må betales selv - kan fort bli svindyrt, men man får jo tross alt en ny mobil ved slutten så.....):

 

2-Men selv om man blir eier av en ny mobil, så vil jo dette være en prototype, og Siemens garanterer ikke at den vil være i orden, eller inneholde alle funksjoner på lik linje som den serieproduserte versjonen - og da kan man jo sånn sett bli sittende med en halvbrukbar telefon.........som det står i klausul 3.

1. Jeg skjønner ikke problemet. De ber deg vel egentlig ikke å bruke telefonen mer enn du gjør nå - så du betaler like mye ca.

 

2. Det er vel derfor de lar deg gjøre dette i førstehånd og uansett: Hos Siemens har det alltid tatt pittelitt tid før telefonene er i FW-messig tipp topp stand (og når det er nevnt: Det er få produsenter som kommer så langt på så kort tid, så det skal Siemens ha ros for.)

Lenke til kommentar
1. Jeg skjønner ikke problemet. De ber deg vel egentlig ikke å bruke telefonen mer enn du gjør nå - så du betaler like mye ca.

Joda, men jeg antar jo at skal du teste, så skal du teste.....regner da med at det blir dyrere enn vanlig bruk.......hvertfall når man skal bruke litt nettsurfing, nedlasting osv......dette gjør jeg jo ikke så mye med den telefonen jeg har idag - i og med at jeg jo vet hva min er god for - hvis du skjønner hva jeg mener............:-)

Lenke til kommentar
Men selv om man blir eier av en ny mobil, så vil jo dette være en prototype, og Siemens garanterer ikke at den vil være i orden, eller inneholde alle funksjoner på lik linje som den serieproduserte versjonen - og da kan man jo sånn sett bli sittende med en halvbrukbar telefon.........som det står i klausul 3.

 

Prototypen skal sendes inn igjen. Og når releasen kommer får man tilsendt en splitter ny serieprodusert Siemens. :)

 

Siemens sine sider

 

WHAT TO DO

 

Once you have been chosen as one of our mobile test users, you will receive a prototype version of one of our upcoming models. You get to use this phone for some weeks before you have to return it to Siemens.

 

WHAT YOU GET

 

Once you have sent back the test-phone and helped us gain information on what you thought of the product, you will receive your very own model of the phone you have just tested. So go ahead, you can only win.

Lenke til kommentar
Joda, men jeg antar jo at skal du teste, så skal du teste.....regner da med at det blir dyrere enn vanlig bruk.......hvertfall når man skal bruke litt nettsurfing, nedlasting osv......dette gjør jeg jo ikke så mye med den telefonen jeg har idag - i og med at jeg jo vet hva min er god for - hvis du skjønner hva jeg mener............:-)

Dette er ærligtalt ditt problem. Du har jo kontroll over deg selv og får avgrense bruken om du vil lide tilstrekkelig økonomisk.

Lenke til kommentar

Dette er ærligtalt ditt problem. Du har jo kontroll over deg selv og får avgrense bruken om du vil lide tilstrekkelig økonomisk.

Det var da faen til mas da........jeg sier ikke at det er et problem - jeg sier at det fort kan bli dyrere enn vanlig. For meg spiller det ingen rolle om det så hadde kosta tusen om dag, men det er et innlegg i en post der sikkert flere kanskje har lyst til å se betingelsene - og har kanskje også noen økonomiske punkter de ønsker å ta stilling til.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...