Gå til innhold

Nye spill til DS (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir i utrolig godt humør av sånne nyheter. Riktignok håper jeg også at Nintendo får ut fingeren og annonserer noen nyskapende spill fra egne lommer etterhvert, men Age of Empires, Katamari og GoldenEye er akkurat slike ting DSen trenger for å vise sin relevans som spillplattform. Goodies.

Lenke til kommentar

Enig i at turbasert age of empires 2 høres litt rart ut, fordi om det alltid har vært et langsomt rts spill.. Red Alert 2(for fast paced action) og Heroes of Might and Magic 3 som turbasert hadde vært drømmen :love: .

 

Katamari Damacy, nice :) .

 

Goldeneye, meh, EA middelmådig melking sannsynligvis.

Lenke til kommentar
Nintendo har da en rekke nyskapende spill til DS'en allerede etter min mening da..

Rettelse: Det jeg mente, var at jeg håper Nintendo kommer med noe litt større og mer grandiost enn WarioWare, Polarium og Super Mario 64-minispillene. Alt sammen er flotte saker, men DSen trenger storslagne, nyskapende actionevenrollespill-saker - kanskje noe med spillstrukturen fra Wind Waker, men mindre bundet til konvensjonene fra en gammel spillserie. Metroid kan bli sakene sine, men poenget mitt er at Nintendo bør satse på å få frem en ny actioneventyrfranchise som er skapt for DSen, slik Super Mario 64 i sin tid var uadskillelig fra Nintendo 64.

Lenke til kommentar
Rettelse: Det jeg mente, var at jeg håper Nintendo kommer med noe litt større og mer grandiost enn WarioWare, Polarium og Super Mario 64-minispillene. Alt sammen er flotte saker, men DSen trenger storslagne, nyskapende actionevenrollespill-saker - kanskje noe med spillstrukturen fra Wind Waker, men mindre bundet til konvensjonene fra en gammel spillserie. Metroid kan bli sakene sine, men poenget mitt er at Nintendo bør satse på å få frem en ny actioneventyrfranchise som er skapt for DSen, slik Super Mario 64 i sin tid var uadskillelig fra Nintendo 64.

Ah, det var det du mente :)

 

Ja man får håpe det, DS ville ha godt av det iallefall. Tror deg kan bli vanskelig, men dersom noen skulle kunne klare det så er det Nintendo. Vi får se mer til høsten hva som dukker opp (kanskje litt også til E3).

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...