Gå til innhold

To-knappers mus fra Apple?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke så mye om apple, heller ikke at de har\hadde en ENknapps mus, men det minner meg litt om kontrollen til min atari maskin, den har også bare en knapp. Og den er ifra 70 tallet, hehe.

Velkommen etter apple. Og som noen over her sa, de får vel scrollhjul også da om endel år, hehe, artig. :D:D

Lenke til kommentar

Det hadde vært en nyhet at man endelig KUNNE bruke 2 knappers mus på mac... men at Apple endelig selger en "offisiell" 2 knappers mus ser jeg ikke på som nyhetsverdig... ikke når folk har kunnet bruke 2 knappers mus leeenge ved å kjøpe egen usb...

 

og hva med scrollehjul? (selv sitter jeg med en MX510... 4 knapper + scroll wheel... (frem og tilbake i nettleser er Stoort satt pris på!))

Lenke til kommentar

Ser ut som mange ikke forstår hvorfor det tok så lang tid for Apple å lage en mus med 2 knapper. Dette er fordi musene til Apple ikke er rettet til folk som vanligvis henger rundt på forum slik som dette. Poenget med en knapp er jo at den skal være så brukervennlig som mulig. Dessuten er hele musen en stor knapp, som gjør det vanskelig å bomme på knappen ;) Dette høres kanskje litt dumt ut, men for eldre mennesker eller yngre mennesker (3 år eller mindre) så er macene lettere. Dere burde prøve å lære noen unge eller eldre folk som aldri har drevet med data hvordan en driver med dataen. Dere vil fort finne ut at det er lettest å få dem til å skjønne mac computers enn PC'er. Dessuten så vil dere også merke at slike mennesker vil ha problemer med å gå over til PC'er senere fordi de er mer tungvindt å bruke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...