Gå til innhold

Illusion Softworks med militærspill (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det faktiske spillområdet er på mye mer enn 100 kvadratkilometer, men det området som er modellert per kart er "kun" 100 kvardatkilometer. Resten av spillområdet består av disse kvadratmeterne "speilvendt" i alle retninger. Litt vanskelig å forklare, men poenget er at det blir veldig stort.

 

Sitat fra intervju hos Gamespot:

The basic size of each location is over 100 square kilometers, but this is not all: we do not want to create any countryside boundary, and so the whole model of terrain will be flipped over and mirrored into all sides, which will make the resulting size of the countryside larger than 900 square kilometers (more than 350 square miles)!

Lenke til kommentar

Hm må følge med på denne.

Illusion er jo en av de utviklerne som har veldig høy kvalitet på spillene etter min mening.

 

Er mulig vi ser den aller første virkelige utfordreren til "Operation Flashpoint" her, og kommer nok og konkurrere med OPF2.

 

Lurer på hvilket nivå spillet kommer til å ligge på mht realsime.

 

Gode nyheter :yes:

Lenke til kommentar

Mye terreng og lite bygninger tenker jeg.

 

Ser for meg at all "action" foregår i en bitteliten del av et stort kart, og da er vitsen med det store kartet borte. Håper de klarer å unngå det.

 

Edit: Legge til litt mer jamring..

 

Håper også at de klarer å unngå blemmer som f.eks. at du kan se en snikskytter på lang avstand fordi grafikken på den avstanden er tonet ned, mens snikskyttern selv ikke kan se deg på grunn av det høye gresset (noe ala Delta Force spillene sleit med).

Endret av VinterUlv
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg tror vi nå (muligens) har den første virkelige utfordreren til Operation Flashpoint (det tok "bare" 4 år... ;) ).

 

Jeg er faktisk såpass overbevist, at jeg nå starter opp en uoffisiell side om spillet!

Den vil starte opp i løpet av april i år

 

EnemyinSight.net

 

Hvis noen vil være med på moroa, kontakt [email protected]

 

BTW: for de som ikke har sett de enda, sjekk ut de 6 nye screenshot'ene som har dukket opp! (finnes bl.a. hos tiscaligamer og worthplaying)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 2 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...