Gå til innhold

Demo av TrackMania Sunrise (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilt den i noen timer nå, skikkelig digg! Mye instillinger som gjør at du kan spille det på en low-end pc, og får det til å se vidunderlig ut på en high-end pc! Gameplay var kjapt og morsomt, du må lære å kontrollere sladdene til en viss grad. Editor og skinmodifier + lan og online mode med i demoen! Stoor demo!

 

Jeg trodde at når man hadde fått gull på alle 6 løpene ble crazy mode unlocka, men det ble den ikke. Begynner vel å komme noen baner som folk har laget ut på internett og nå...

 

Gleder meg til fullversjon! :w00t:

Lenke til kommentar

Lastet den ned i går og spilte en del i dag, skikkelig morsom demo! Hadde vel fikset på alt det "negative" som var med 1'eren i tillegg til å ha beholdt det enormt bra gameplayet.

 

Og hvis det går ann å unlocke "crazy"-mode i demoen, så må du vel ha nadeo-medaljen på alle sammen... Har bare greid en foreløpig heh

 

Spilte en del på nettet også, og det var ganske morsomt. Det jeg spilte var vel om å gjøre å få best mulig tid på en bane i løpet av 6 min ellerno og først da ble vinneren kåret. Morsomt konsept, som gjør slik at det ikke blir så farlig om du driter deg ut på første forsøk.

Lenke til kommentar

FOR EN SINNSYK GRAFIKK :dribble: !!

 

Jeg har såpass bra specs på HW at jeg kunne kjøre alt på det høyeste uten problemer og jeg tror aldri at jeg har sett så bra grafikk på et bilspill (arcade) før :love:

 

Dette skal ikke lastes ned nei, DET SKAL KJØPES :love:

 

Edit: Noen som vet når det kommer ut?

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
*snip* Blir nok en heftig slager på LAN o.l.

Ja fy satan så genialt :D

 

Spilte det litt til her nå; HYYYYYYYYL :D

 

Har nettopp fått meg et X800XT PE kort og så etter et bilspill med bra grafikk og ja, dere gjetter riktig, JEG FANT DET!!!

 

Har rundet det nå (untatt crazy) så nå skal det lastes ned baner her!

Lenke til kommentar

Det skal ikke være noe kopisperre på demoen, kun på alphaen. Demoen kom noen uker senere.

Hvis du vil ha link til nedlastning http://sunrise.tm-exchange.com

Sjekk forsiden til denne siden, her er både engelsk og fransk versjon

 

Her kan du også laste ned flere baner (enn de 6 som følger med). Når jeg skriver dette er det 135 baner klare for nedlastning. Det er forresten 2 norske moderatorer på denne siden, ikke verst :) Jeg er den ene :). Reegistrert som Andree på den orginale TM-exchange og Sunrise-exchange

 

Har forhåndsbestilt spillet fra play.com til £17.99 http://play.com/play247.asp?page=title&r=PC&title=179836

 

Spilte i går online og det finnes noe som heter ladder, online-rangering hvor god du er. Det er skikkelig artig, prøv det

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...