Gå til innhold

Omtale av FIFA Street (PS2/Xbox/GC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvis dere mener en del av triksene er urealistiske så kan jeg alltids hente frem et par linker til noen ronaldinho compilations...

Hehe, ingen tvil om at Ronaldinho er en fremragende ballkunstner. Det er vel ikke uten grunn at han pryder coveret til FIFA Street.

 

Når det er sagt så er det mange triks i spillet selv en Ronaldinho på ecstacy ikke ville klart, tyngdekraften er det som kjent vanskelig å gjøre noe med. :)

Lenke til kommentar

Capoeira med lærkule (quicktime required)

som der står på siden er capoeira en martial arts teknikk som har hatt stor inflytelse på bl.a. breakdance..

Det er forresten denne typen martial arts Eddie fra Tekken bruker.

 

menmen, tilbake til omtalen; har litt lyst på det spillet egnetlig, men er veldig usikker.. gidder ikke betale 5-600 kr for et spill som jeg spiller i 2-3 timer lixom.. spilte veldig mye det første NBA street spillet, men toern spilte jeg lite, og 3ern har jeg ikke prøvd en gang.. Har liten tro på at jeg klarer å bli underholdt lenge nok til at det er verdt det med dette spillet.. Hadde vært greit å kjenne noen jeg kunne lånt det av :)

Lenke til kommentar
Capoeira med lærkule (quicktime required)

som der står på siden er capoeira en martial arts teknikk som har hatt stor inflytelse på bl.a. breakdance..

Det er forresten denne typen martial arts Eddie fra Tekken bruker.

 

menmen, tilbake til omtalen; har litt lyst på det spillet egnetlig, men er veldig usikker..  gidder ikke betale 5-600 kr for et spill som jeg spiller i 2-3 timer lixom.. spilte veldig mye det første NBA street spillet, men toern spilte jeg lite, og 3ern har jeg ikke prøvd en gang.. Har liten tro på at jeg klarer å bli underholdt lenge nok til at det er verdt det med dette spillet.. Hadde vært greit å kjenne noen jeg kunne lånt det av :)

Kule linker fra begge to, stå på karer. :thumbup:

 

Vedrørende om du skal kjøpe dette spillet: Har du likesinnede venner, ville jeg ikke vært i tvil. Selv om flerspillerdelen er litt tynn, så er det mye underholdning å hente også her.

 

Jeg synes den store styrken ligger i enspillerdelen, for hvem blir vel lei av å finte motstanderen på stumpen? :) Den er variert og har mange opplåsbare bonuser, i tillegg er det et mylder ulike kombinasjoner av spillere som bør testes.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...