Gå til innhold

Sniktitt på SE W800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bilde nummer to tatt med mobilen funker ikke.

 

At så godt som alle av de store mobilprodusentene har satset på MP3-spillere i de nye modellene sine, i år er tross alt et rimelig klart tegn på akkurat det.

Må vel være en liten kommafeil der?

 

Takk for fin sniktitt. Ser bra ut den her. Både positivt og negativt med play/pause knapp, da det må være veldig lett å komme nær denne når man har mobilen i lommen.

 

Synd at de ikke har tatt steget helt ut og laget neste / forige sang taster og eller lagt med headsett med fjernkontroll.

 

edit: Ikke noe med denne testen å gjøre, men jeg hadde blitt et lykkelig menneske om dere hadde gitt et sniktitt på E1120.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Takk for fin sniktitt. Ser bra ut den her. Både positivt og negativt med play/pause knapp, da det må være veldig lett å komme nær denne når man har mobilen i lommen.

 

Synd at de ikke har tatt steget helt ut og laget neste / forige sang taster og eller lagt med headsett med fjernkontroll.

Arehei, hvis du snakker om skip knapp (?) så gjør du dette med joysticken bare...

Mener det er slik på V/Z800 også

 

Litt usikker på testen jeg, hva er det som gjør at inntrykket av mobilen er blandet, at den er for lett?!?

Om K750 nevnte dere at den veier 100 gram og ikke er av de letteste...

Men såvidt meg bekjent er vel W800 og K750 lik i størrelse og vekt..?

Så hva er greia?

Føles den billig ut, dårlig kvalitet siden er "lett" eller... ?

:no:

Lenke til kommentar
Litt usikker på testen jeg, hva er det som gjør at inntrykket av mobilen er blandet, at den er for lett?!?

Om K750 nevnte dere at den veier 100 gram og ikke er av de letteste...

Men såvidt meg bekjent er vel W800 og K750 lik i størrelse og vekt..?

Så hva er greia?

Føles den billig ut, dårlig kvalitet siden er "lett" eller... ?

:no:

Det henger sikkert sammen med kvalitetsfølelse og muligens ulåter som gjerne oppstår hos mobiler med sterkt plastpreg. Noenlunde samme argument er brukt mot siste LG telefonen de testet, og der var det nettopp følelse og ulyd det gikk på bekostning av.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...