Gå til innhold

Månedens Catalyst-oppdatering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når skal omega fyren få fingern ut av rævva og slippe sin versjon mon tro? Siste omega settet er basert på 5.1. Helt siden han begynte med WOW har omega-driverne blitt nedprioritert :(

en av mine 2 grunner til at jeg ikke har kjøpt WOW. :!:

Lenke til kommentar
Når skal omega fyren få fingern ut av rævva og slippe sin versjon mon tro? Siste omega settet er basert på 5.1. Helt siden han begynte med WOW har omega-driverne blitt nedprioritert :(

en av mine 2 grunner til at jeg ikke har kjøpt WOW. :!:

Haha samme her, Omega har blitt seriøst WOW nerd :(

Lenke til kommentar
Når skal omega fyren få fingern ut av rævva og slippe sin versjon mon tro? Siste omega settet er basert på 5.1. Helt siden han begynte med WOW har omega-driverne blitt nedprioritert :(

hehe, skjønner Omega fyren litt der :)

Har man først kommet seg godt inn i WOW sin verden,så er det vanskelig og prioritere andre datating..hehe

Lenke til kommentar

Tenk litt på dette:

ATI har haugevis av folk som blir BETALT for å mekke drivere. "Omega-fyren" er (tro det eller ej) kun EN person som gjør dette på fritida si. Dessuten, det er ikke så extrem stor forskjell mellom Omega og Catalyst at det gjør no. JEg kjører Omega kun fordi de ikke føkker opp maskina når du avinstallerer de.

Endret av Lautsprecher
Lenke til kommentar
Tenk litt på dette:

ATI har haugevis av folk som blir BETALT for å mekke drivere. "Omega-fyren" er (tro det eller ej) kun EN person som gjør dette på fritida si. Dessuten, det er ikke så extrem stor forskjell mellom Omega og Catalyst at det gjør no. JEg kjører Omega kun fordi de ikke føkker opp maskina når du avinstallerer de.

men det krever vel litt mindre arbeid å modifisere eksisterande drivarar ein det det gjer å lage dei. men det er uansett flott at enkelte tar seg tid til å gjere noko sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...