Gå til innhold

Gir bort 7000 PC-er


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

står sikkert med liten skrift:

Forutsetter tenging av telenor SDSL bedrift, Telenor Fast og Mobil telefon med alle tillhørende tjenester og en urimelig lang binningstid som kun kan sies opp av telenor.

 

Det sier jo litt om hvor mye dem melker ut av folken, når dem kan gi vekk 80 mill. Det er jo ikke en gave fra telenor, men en gave fra folket.

Lenke til kommentar
står sikkert med liten skrift:

Forutsetter tenging av telenor SDSL bedrift, Telenor Fast og Mobil telefon med alle tillhørende tjenester og en urimelig lang binningstid som kun kan sies opp av telenor.

 

Det sier jo litt om hvor mye dem melker ut av folken, når dem kan gi vekk 80 mill. Det er jo ikke en gave fra telenor, men en gave fra folket.

Noe sånt jeg også tenkte først...

 

Men kansje dem bare har en god tanke bak det hele? :shrug:

Lenke til kommentar
står sikkert med liten skrift:

Forutsetter tenging av telenor SDSL bedrift, Telenor Fast og Mobil telefon med alle tillhørende tjenester og en urimelig lang binningstid som kun kan sies opp av telenor.

 

Det sier jo litt om hvor mye dem melker ut av folken, når dem kan gi vekk 80 mill. Det er jo ikke en gave fra telenor, men en gave fra folket.

Og når du er ferdig på skolen er du pliktig å jobbe gratis for Telenor i 10 år.

Lenke til kommentar

Eventuelt så har Telenor innsett at de er avhengige av IKT-relaterte produkter og tjenester (ja, hva annet driver de egentlig med?) og vil invistere i en ny generasjons inntog i bruk av disse midlene. Det vil si at de skaper et (større) marked for IKT-relaterte produkter og tjenester, som de sikkert vil få noe tilbake for senere sammen med alle andre som tilbyr slike produkter/tjenester.

Endret av Demolish
Lenke til kommentar
der alle pengene mine til Telenor gikk :hm: ..de har visstnok gitt bort IBM Thinkpad maskiner..de er vel ikke de billigste i butikken vel?

Gjennomsnittsprisen er ca 11500 kr, så billige er de ikke nei..

Uansett et fint tiltak av Telenor, får håpe det ikke er noen baktanker bak det... :p

Lenke til kommentar

Jaja, flott at de gir bort så mange utdaterte PC'er. Litt spekulativt at de gir de bort til norsk ungdom som finansierer Telenor med sine svindyre kontantkort i stedet for å gi de bort til trengende i utviklingsland.

 

er ikke Telenor eid av Staten?
Staten solgte Televerket for drøyt 15 år siden om jeg husker riktig og de skiftet navn til Telenor etter dette. Telenor er altså ikke statseid (som i statsstyrt) bortsett fra at staten sikkert har litt aksjer der i form av oljefondet.
Lenke til kommentar
Staten solgte Televerket for drøyt 15 år siden om jeg husker riktig og de skiftet navn til Telenor etter dette. Telenor er altså ikke statseid (som i statsstyrt) bortsett fra at staten sikkert har litt aksjer der i form av oljefondet.

staten er, etter det jeg vet, fortsatt den største asksjonæren i telenor. lurer på om de fortsatt har ca 50%.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...