Gå til innhold

Microsoft med ny Office-versjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del kan de gjerne holde MSN toolbar langt unna Office. Vet ikke helt om jeg har sansen for at de skal stå for antivirus heller, faktisk. Andre, eksterne leverandører, har gjort denne jobben godt lenge. Det er liten grunn til at MS fikser akkurat den biffen på en bedre måte.

 

Når det gjelder spam, har da Outlook 2003 et spam-filter. Det er ikke imponerende, men det plukker vekk det verste.

Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 08/03/2005 : 08:03

  For min del kan de gjerne holde MSN toolbar langt unna Office.

Må si meg helt enig, å få en søkemotor for reklame innebygd i Office høres ikke ut som en forbedring i mine ører... får håpe den kan byttes/fjernes på enkelt vis.

 

Er igrunn litt ening i det andre du sier også, men på den annen side syns jeg jo MS antispyware så langt virker til å være et veldig godt produkt, så det kommer kanskje litt an på hvem MS får til å hjelpe seg med å lage antivirus i såfall.

 

Syns ikke det ser ut til å være så veldig mye nytt og nyttig for min del i denne nye versonen. Synonymer og ordbok syns jeg i grunn er ganske bra i 2003 pakka jeg da... En spelling på data som aldri foreslår "feil" er vel en umulighet.

Den som lever får se, man skal vel uansett være litt forsiktig med å dømme skinnet før bjørnen er skutt :innocent:

MS har jo gjort en god jobb med Office 11 syns jeg.

Lenke til kommentar

Det var ikke noe i den listen som fristet (med et mulig untak: Ordbøker og leksikon)

Blir heller litt skremt med tanke på at MS skal pakke inn Antivirus og Antispam i Office. Riktignok kan jeg jo se fordelen av dette, men det må være et must at dette kan velges bort under installasjonen (og at office ikke maser om det senere). Søkemulighet med MSN er for meg ikke av interesse. Når det gjelder ordbøker og leksikon kan dette være interessant, men nå er ikke akkurat den innebygde ordboka i word/office noe å rope hurra over den dag i dag, så det avhenger i stor grad av at de virkelig legger arbeid i denne delen. Integrert i Longhorn er vel det mest skremmende punktet på listen, nå er jo sikkerhetstanken som MS har rundt Longhorn i seg selv skremmende nok, og når de da skal blande office (og da email, dokumenter osv.) inn :nei:

Lenke til kommentar
Integrert i Longhorn er vel det mest skremmende punktet på listen, nå er jo sikkerhetstanken som MS har rundt Longhorn i seg selv skremmende nok, og når de da skal blande office (og da email, dokumenter osv.) inn :nei:

Så enig som jeg kan få blitt! (Heldivis) er dette momentet usikkert.

Det neste som skjer blir vel at du ikke engang kan få avinstallert det (som med IE)..

 

Ellers var det stort sett mange fjollete features, som sikkert lett lar seg selge for den vanlige man i gata..

At anti-spam kommer til Outlook/Exchange er vel endelig på tide..

Lenke til kommentar

Det kommer selvsagt ann på gjennomføringen osv. For de som eller ikke bruker noen form for anti-spam eller antv er jo dette er klar fordel. For oss andre bør vi kunne velge vekk denne funksjonen (helst under installasjon kontra under instillinger el. etterpå).

Lenke til kommentar

Huff og huff. Det norsket språket skal bli enda mer vandalisert av M$. Kan ikke tenke meg at "Ordbøker og leksikon"-delen kommer til å være noe bra. Vi kjenner jo alle til det fantastiske rette programmet som følger med dagens Office. Kan ikke tro det her kan bli av bedre kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...