Gå til innhold

Sørafrikansk mumie i Boiling Point (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet ser jo veldig bra ut. Er en av de spillene jeg gleder meg i 2005 i tilleg til MGS3 og STALKER. Men mitt spørsmål er hvorfor har jeg aldri hørt noen snakke om detet spillet eller at spillet har blitt snakket om på www.hw..no forumet før. :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg er ikke sikker, men det virker ikke som om det har vært så mye blest om det ennå. Atari hadde en demonstrasjon på et pressemøte for noen uker siden, og det vi så var lovende nok.

 

Tror STALKER toppe min liste her. Har skyhøye forventninger til det spillet!

Lenke til kommentar
Dette spillet ser jo veldig bra ut. Er en av de spillene jeg gleder meg i 2005 i tilleg til MGS3 og STALKER. Men mitt spørsmål er hvorfor har jeg aldri hørt noen snakke om detet spillet eller at spillet har blitt snakket om på www.hw..no forumet før. :hmm:

eg har nevnt dette spelet nokren gonger tidlegare (spesielt i forbindelse med spel eg ser fram til).

 

har følgt med dette spelet ei god stund no.

Lenke til kommentar
eg har nevnt dette spelet nokren gonger tidlegare

 

Da har jeg ihvertfall ikke lest det men uansett spillet ser fett ut og kommer sikkert til å bli bra, pga none linær gamplay. :) Så er det firresten ikke leng etil mai (da slippes spillet). Året 2005 kommer desidert til å være det beste spilleåret på lenge. :w00t:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...