Gå til innhold

Chieftec Dragon DX01-SLD


Anbefalte innlegg

Kabinettet har aldri fått så mye oppmerksomhet som nå. Før var PC-kabinettene grå, klumpete og rett og slett lite spennende. Dette har endret seg radikalt. Med Chieftec's Dragon serie ble det satt en standard her i Norge, og med sitt nye DX-01SLD har Chieftec tatt et steg videre.

 

Testen finner du her.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hmm, tror dette vil gå helt greit, selv uten å kutte ut vanntank (selv om det kan hende du må rive ut den ene harddisk skuff/brønn-tingen). Er hvertfall god nok plass til 2 strømforsyninger og en radiator i toppen, ved mindre denn radiatoren er drit feit, men da kan du jo alltids ta denn på utsiden.

Lenke til kommentar

Fikk meg det kabinettet til jul, det er fulltowerkabinettet, fant vel ut at det er plass til 2stk strømforsyninger, kansje en gigant radiator fra 3dfxcool. Stikksag må uansett til for å lage luftehull for radiator så jeg bruker nok bare den litt til hvis det blir dårlig plass.

 

Noen som vet om det finnes 24v strømforsyning til en billig penge? Har lyst til å drive maksimalt ut av peltier elementne mine når jeg omsider får den etterlengtede vannavkjølingen fra 3dfxcool.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Jeg synes jeg kabinettet var fett (har ingen erfaring med andre kjølesystemer en vifter.). Må si jeg synes det var noe vanskelig da det ikke fulgte med noe form for tekst (bruksanvisning) i det heletatt. Slet en stund før jeg fant ut at jeg kunne bytte I/O Platen...

 

Min er grønn ! :smile:

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 7 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...