Gå til innhold

Hattrick fra Nokia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var nok mange som ble skuffet i dag. Rykter gikk om at oppfølgerene til 8910i og 6310i var på vei, men vi får vel smøre oss med tolmodighet :)

 

Uansett. Bra at Nokia velger høyere oppløsning. Som nevnt i en annen post er det vel ingen telefon på det norske markedet med mindre piksler enn 6230i, regner jeg med.

 

Av en eller annen grunn ble jeg utrolig forelsket i 6030 sitt design. Vakker synes jeg :) Håper de velger lignende design i mer avanserte modeller også.

Lenke til kommentar

Må si meg enig i at de Nokia skulle puttet inn en litt større skjerm i 6230i, men skjermen nå jo bli utrolig skarp med så liten skjerm og så mange piksler. :)

Ellers så er jeg fornøyd med det Nokia har lagt frem i dag.

Kommer Nokia til å presentere fler nye telefoner på Cebit?

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
De hadde litt fattig design... ;)

Men de blir sikkert gode smart-telefoner..

For de var vel symbian alle sammen? :dontgetit:

Erlend da, jeg tror du blander denne tråden med tråden om 6680 og de.

Jeg trodde jeg var den syke her i huset :p

 

Neida. bare tuller med deg, broder.

 

BTT:

Å lage billigtelefoner med 128x128skjerm og uten kamera har visst blitt en trend i 3G-året 2005.

Nå kommer det jo sådan telefoner fra alle kanter.

Blir nok litt i overkant med telefoner i alle klasser nå.

Men det er jo fint å kunne velge litt.

Lurer på hvor lang tid det tar før 3G-telefonen havner i samme prisklasse som i Sverige.

Heldige svensker...

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar

Hei

Var sent ute med å se deres innlegg 1/3 "Hattrick fra Nokia".

 

Under "Rimelig allround-telefon " hvor 6021 beskrives starter dere slik: "Det er ingen hemmelighet at Nokias modeller i alle år har falt i smak blant ungdommen, en trend som sannsynligvis ikke tar slutt med det første."

Dette er ikke en telefon beregnet på ungdommer. De skal ha mobiltelefon med alle mulige duppeditter. Derimot er det mange firmaer som ikke ønsker mer enn det nødvendige på firmaets mobiltelefoner. Selv jobber jeg i et firma som foretrekker Nokia. Her skal det ikke være kamera på mobiltelefonene. Vi brukte 6310i til den gikk ut i slutten av 2004. Deretter gikk vi over til 6100 som fortsatt benyttes i dag, og som allerede den gang var en gammel modell. Alt dette for å unngå kamera men at telefonen fortsatt skal være proff.

Når Nokia kom med 6020 i fjor var det, etter min mening, en telefon beregnet på de litt eldre. Når de nå, så kort tid etter, kommer med en etterfølger (6021) hvor kamera er fjernet er dette lite trolig en ungdomstelefon.

Men dette kan bli en vinner på firmamarkedet, spesielt der kamera anses som en sikkerhetsrisiko.

Er ganske sikker på at dette blir vårt firma sin neste telefon.

 

Takk.

 

Hører gjerne deres mening.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...