Gå til innhold

Omtale av Donkey Kong: Jungle Beat (GC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er absolutt ikke enig i den anmeldelsen der på noen som helst slags måte!

Har hatt spillet siden lansering og har enda ikke spillt den siste banen enda, men ja, jeg vet det er _litt_ kort, men man må jo huske på utfordringen ved å få Platinum-Crests på alle banene. Det er lettere sagt enn gjort.

 

Musikken er ikke så veldig god nei, men det er jo _IKKE_ ett rytmespill. Det prøver vel heller ikke å være det.

 

Grafikken er da ikke dårlig, men jeg ser at en god del at screenshotsene du har lagt med ikke stemmer med den ferdige versjonen av spillet.

Den combo-stripen f.eks eksisterer ikke i PAL versjonen iallefall!

Lenke til kommentar

Skjermbildene er fra utgiver og produsent, vi har dessverre ikke mulighet til å ta skikkelige skjermbilder fra konsollspill. Akkurat den biten med "at spillet er kort, men utfordringen er å få .. på alle banene" skriver jeg om i selve omtalen, og jeg vet at mange spill går nettopp den veien om dagen (der en del av hovedoppgaven er perfeksjonering av repeterende oppgaver gang på gang på gang på gang på gang) - jeg synes ikke det duger skikkelig her. For all del, dersom du virkelig er ute etter den typen underholdning, så duger dette. Det er ikke noe direkte dårlig spill, det er bare ikke noe mer enn rundt snittet. Mange finner helt sikkert morsomme enkeltelementer her, men for de fleste vil dette lande i hylla etter første kveld.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...