Gå til innhold

Yahoo starter utviklernettsted


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når fekk Google desse muliheitne? Eg har i alle fall aldri sett dei... Kvar kan eg finne dei?

 

Sjølv om denne tjenesten garantert vil bli mest brukt til webutvikling er det jo ingen ting som begrensar C++-programmerarane ol. til å lage søkjeprogram til privat bruk. Er det då lovleg å selge programmet til andre? Tenk om eg laga eit utmerka søkjeprogram som benytta Google, og selde dette og tjente millionar av kronar. Ville ikkje Google reagert litt då?

Lenke til kommentar
Når fekk Google desse muliheitne? Eg har i alle fall aldri sett dei... Kvar kan eg finne dei?

 

Sjølv om denne tjenesten garantert vil bli mest brukt til webutvikling er det jo ingen ting som begrensar C++-programmerarane ol. til å lage søkjeprogram til privat bruk. Er det då lovleg å selge programmet til andre? Tenk om eg laga eit utmerka søkjeprogram som benytta Google, og selde dette og tjente millionar av kronar. Ville ikkje Google reagert litt då?

Tenker nok at både Google eller Yahoo er smartere en det. De har nok tenkt ut en langsiktig plan med dette. Kanskje de ønsker å inngå samarbeid med de beste utviklerne, eller kanskje de ønsker å kopiere konsept som slike utviklere lager til eget bruk. Det er jo også et stort potensiale for at et populært program kan øke treff hos Yahoo en del. Det ville jo vært positivt for Yahoo. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...