Gå til innhold

Siemens langer ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En annen oppgradering vi hittil har hatt til gode å se på en A-modell er fargeskjerm med oppløsningen 128 x 128 punkter. Dette er samme skjermoppløsning som finnes i flere av Nokias enklere modeller, og gjør det mulig å bruke skjermen til mer avanserte oppgaver. Fargedybden er på 65.000 farger.

Er plutselig 128x128 en bra oppløsning nå? Hadde det vært Nokia som lanserte en mobil med den oppløsningen, så hadde de vel fått pepper som vanlig... :roll:

 

Nå har ikke jeg peiling på Siemens, men selv om 128x128 er det beste på A-serien, så blir det liksom ikke "bra" av den grunn :)

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Jeg syns vi har nok billigmodeller på markedet jeg. Som til og med har kamera, mms og TFT-skjerm... :whistle:

 

Er det rart Siemens mobile nesten må legge ned når de nesten ikke gjør annet enn å produsere en hel haug med billigmodeller, og et par som kan konkurrere med mobler som andre produsenter gir ut...? :cry:

Lenke til kommentar
Hadde vært fint om dere la ved linker til spesifikasjoner, om det skulle være fra GSMarena.com , club-siemens.net eller Siemens sin egen side.

Linker til noe annet enn Siemens egne sider vil ikke være troverdig for lesere :)

Selv annser jeg Club-siemens som en sikker kilde ved spesifikasjoner. Men Amobil står selvfølgelig selv fritt til valg av lenker :)

Lenke til kommentar

Da skulle det med GPRS-klasse være rettet Molna. Takk for at du påpeker dette.

 

Ellers, så må jeg innrømme at dette med kilder hadde gått undertegnede hus forbi. Dette er imidlertid rettet, og skal være påpasselig med dette i fremtiden.

 

Når det gjelder skjermoppløsning, Lurifaksen, så skal det poengteres at A-serien hittil har hatt svært lavoppløste fargeskjermer, i enkelte nyere tilfeller også monokrom-skjermer. Dermed ser vi det som naturlig å gi Siemens skryt når de først plasserer en skikkelig fargeskjerm i modellen AX75.

Lenke til kommentar

I India har kun 5% av befolkningen mobil, altså ca 1 milliard potensielle kjøpere... førstegangskjøpere vil stort sett vil velge enkle og svært billige mobiler. I Kina har 20% mobil, ca 1 milliard potensielle førstegangskjøpere der også...

 

Hadde jeg eid et mobilfirma skulle jeg lagd KUN billigmodeller og satset kun på land som India... :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...