Gå til innhold

TEST: SilverStone Temjin 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte det billigere SilverStone SST-TJ01 for en måned siden, viftene støya som et fly og noen kontakter sto rett over noen skruer, slik at jeg måtte ta av kontaktene for å komme til skruene. :no:

Nå ligger det under senga og samler støv, godt jeg har et LianLi og et TT Tsunami(pent Tsunamien, men rekker ikke LianLi opp til anklene ellers.)

Lenke til kommentar

Innmaten i dette kabinettet likner mye på det Avance B031 Midi-Server Kabinettet som jeg har, bortsett fra at de har tverrvendt HD plassene og naglet fast hovekortplaten. Valgte selv å skru av hurtigfestene og feste ekspansjonskortene på "gamlemåten" med skruer siden den ikke støtter kort med dobbel bredde. Mitt kabinett kostet derimot under 500 inkludert en 300w strømforsyning! Vurderer å bytte til Chieftech Bravo, Aopen H700B eller Cooler Master Stacker nå. :whistle:

Lenke til kommentar

Om man må skru fra hverandre en dings eller 2 er strengt tatt ikke så viktig hvis det er ett hjemmekabinett. Hvis man kjøper de riktige tingene med en gang og syntes kabinettet er fint har det ingenting å si. Greit, så må man knote litt for å få på plass tingene første gang, men så skal det jo bare stå på gulvet...?

 

Noen som har prøvd å montere noe i en slix (barebone-burk)? Det er jo bare latterlig knotete, enda så holder det med å gjøre det en gang...

 

pirkete mener nå jeg..

 

 

 

 

ps: dette var bare mot monteringskritikken.. :tease:

Lenke til kommentar
de låsene for ekspansjonskortene, for meg ser det ut som om de skal kunne flyttes opp og ned i de hullene som er der... hadde de vært flyttet 1 hakk opp så hadde det jo fungert..

Fint om noen kunne bekrefte/avkrefte dette.

Da vil vel ikke kortet komme helt nedi sporet. Kortet skal vel først inni festet, vippes inn og så trykkes ned. Det er vel laget til så det akkurat stopper i den festedingsen der kortet er helt nede i sporet.

Kan være jeg tar feil, men tror nok han som testet kabinettet har tenkt det samme som deg...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...