Gå til innhold

Firefox lastet ned 25 millioner ganger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg så denne artikkelen, måtte jeg jo selvfølgelig teste Firefox... (den var installert fra før, kom med min Fedora Core 3 Linux) men den imponerte ikke veldig.

 

I forhold til Opera, så virket det veldig treg og minnet meg alt for mye om IE, fikk nesten frysninger nedover ryggen av det...

 

Det eneste jeg kan tenke meg som var bra med den var at den fant ut at jeg ikke hadde alle plugins som den trengte for å vise all reklamen på www.hw.no, så den spurte om den skulle installere flash, jeg trykket "Yes", "OK", den installerte og så lastet den hw.no på nytt med flash reklamen også...

 

Men den har en LANG vei å gå, viss den skal ta meg bort fra min kjære Opera :love:

Endret av Mental
Lenke til kommentar
Da jeg så denne artikkelen, måtte jeg jo selvfølgelig teste Firefox... (den var installert fra før, kom med min Fedora Core 3 Linux) men den imponerte ikke veldig.

 

I forhold til Opera, så virket det veldig treg og minnet meg alt for mye om IE, fikk nesten frysninger nedover ryggen av det...

 

Det eneste jeg kan tenke meg som var bra med den var at den fant ut at jeg ikke hadde alle plugins som den trengte for å vise all reklamen på www.hw.no, så den spurte om den skulle installere flash, jeg trykket "Yes", "OK", den installerte og så lastet den hw.no på nytt med flash reklamen også...

 

Men den har en LANG vei å gå, viss den skal ta meg bort fra min kjære Opera :love:

amen, der nevner du noe av det eg også ikje likte med firefox, men for all del den gjør nytten :yes:

Lenke til kommentar
Jeg er kjempefornøyd med Firefox 1.0, ingen vei tilbake.

Så sant så sant! :yes:

Helt enig, men må nok si at det ekke så mye sikkrere å bruke FireFox enn IE lenger.

Er helt sikker på a Bill har sitt eget lille team som lager spyware etc for FireFox til trejde parts partnere for å ødlegge for FireFox :). FireFox folk gjør nok det samme hehe ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...