Gå til innhold

Kamskjellsdryss fra Samsung


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
E720 kommer jo ikke til Norge?? Jeg fikk jo mail fra Samsung angående dette da jeg venta en D500 i klapp form.  :no:
Samsung E720 er ventet til Norden i løpet av april, altså om knappe to måneder.
Jo, den gjør visst det. Edit: mente mer i følge amobil at den kommer, men Norge burde da vel inngå i "Norden"?

 

Z500 minner også om E700, ganske fin. :)

Endret av Redline_
Lenke til kommentar
E720 kommer jo ikke til Norge?? Jeg fikk jo mail fra Samsung angående dette da jeg venta en D500 i klapp form.  :no:
Samsung E720 er ventet til Norden i løpet av april, altså om knappe to måneder.
Jo, den gjør visst det.

 

Z500 minner også om E700, ganske fin. :)

jeg får, for all del, håpe at du har rett da Redline_ .... men jeg tar det med en klype salt, for mailen samsung sendte meg, sådde tvil :S

Lenke til kommentar
Samsung E720 er ventet til Norden i løpet av april, altså om knappe to måneder.
Jo, den gjør visst det.

 

Z500 minner også om E700, ganske fin. :)

 

At den kommer til Norge er nok ingen selvfølge, men ettersom den kommer til Norden så er det langt fra usannsynlig.

Lenke til kommentar

Ja den Z500'n var sinnsykt lekker, det får jo andre 3 g mobiler til å se latterlig store, klumpete og ikke minst direkte stygge ut.

Trodde SE sin K600 var liten og fin jeg men dette var saker....

Nokia sliter med sine badeleker ass...

:love:

Litt usikker på om jeg skal gå for 3g jeg, hva er fordelen kontra GSM'en, ved siden av video telefoni, og raskere surfing?

Og er ikke dette veldig lite utbygd og ikke minst dyrt ennå?!?

Typisk Norge m.a.o.

 

:cry:

Lenke til kommentar
Litt usikker på om jeg skal gå for 3g jeg, hva er fordelen kontra GSM'en, ved siden av video telefoni, og raskere surfing?

Og er ikke dette veldig lite utbygd og ikke minst dyrt ennå?!?

Typisk Norge m.a.o.

 

:cry:

er vel ikke så mye mer den det.

og dem skal jo (i teorien) bygge ut enda mer.

og en umts telefon funker jo fint som gsm telefon utenfor umts området, så jeg ser det som en vinn/vinn mulighet :p

 

i hvertfall når vi snakker feature pakker som den geniale telefonen som har pr def alt jeg har sett etter i en telefon i det siste :D

Lenke til kommentar

Mye tøft fra Samsung ja, helt klart fristende dette:love:, selv om jeg ikke har noen som helst planer om å bytte telefon enda.

 

Bruker for tiden en E700 og må si at jeg er storfornøyd med denne, så regner med at min neste telefon også blir en Samsung.

 

Jeg trenger riktig nok ikke noe mp3-spiller på telefonen, og har litt blandede følelser for dette etter at min sl45 mildt sagt krangla MYE :mad:. Håper virkelig at Samsung legger mye arbeid i å få så feilfri software som mulig...

Lenke til kommentar

Jeg hadde bestemt meg for en Z800i sidne jeg så

V800 første gangen i okt/nov 2004.

 

Men må inrømme Z500 forandret mening nå, den er tross alt mindre en Z800i og væævlig pen :dribble:

 

Må nok begynne å sammenligne disse to og vurdere hvilken jeg skal gå for,bare Z500 kom litt tidligere en juni:(

 

Noen som kan prøve å sammenligne dem to (Z500 vs Z800i)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...