Gå til innhold

Nokia med ny klappmobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
6101 gjør det mulig å ta opp egne lydbeskjeder og sende disse til andre telefoner med den samme funksjonen integrert. Telefonen har et overraskende lite minne, kun 3,5 MB. Dette er lite sett i forhold til for eksempel Samungs E700, som har hele 9MB internt minne.

 

jeg syns dette er svært skuffende, men det er vel en "ungdoms telefon" da er de som regel strippet for alt "fancy" :hmm:

Syns ikke denne lover noe godt ovenfor markedet i norge, med SE sin k500i og K700, der har mye mer innebygd minne... til en ikke så alt for gal pris..

 

Designet er det ingenting og klage på, syns faktisk det er bra at Nokia forstetter med Klapp telefoner.. :w00t:

Lenke til kommentar

Dumt med lite minne, da...

Har dere noen bilder av de andre telefonene også?

Lyktes ikke i å finne bilder av andre enn 6101 og 6102 på nokia.no i går.

 

Flere enn meg som synes at 6101 liknet beldig på Motorola V600?

Særlig på utsiden. Antennen og alt samma. Særlig den karakteristiske rammen rundt nedre del er jo en klar kopi!

Lenke til kommentar

V600 heter den da?

For å tilstå var det jeg som skrev det innlegget for broder'n.

Erlend hadde vært så smart å sett på automatisk innlogging for seg selv, vett.

Må ta litt skyld jeg også. Var ganske sløv i stad, hehe.

 

Ser ikke hvilken likhet dere ser mellom 6101 og E700.

De er da ikke så like?

Men men.

Veldig lite minne på den telefonen da!!

Unødvendig is da word.

Lenke til kommentar

Antennen er vel en liten glipp fra nokias side.

Jeg har alltid trodd at deres siste modell med antenne på det norske markedet skulle være 6650, men neeeida.

Kameraknappen derimot er en stor forbedring fra tidligere modeller.

Nokia har vel færrest kameratelefoner med kameraknapp på siden.

De jeg vet om som har kameraknapp er 7600.

Et stort sprang fra nokia. Håper vi ser mer av det i senere tid.

Lenke til kommentar

Som nevnt tidligere C4mpi. Det hadde vært fint om du kunne lagt inn bilder ved hjelp av [ IMG ] taggen så vi får alle bildene i en post. Dette er jo bilder du har fra internett uansett, da er det bare å skrive inn adressen til bildene.

 

Det er også unødvendig å lage en ny post fordi du skal skrive noe etter bildet, da kan man heller skrive i posten med bildet :)

Lenke til kommentar
Fin, ja, men jeg jeg likte ikke den antennen. De sa at 6650 skull være den siste med ekstern antenne...

Nokia sa jo også at man aldri ville se noen telefoner i andre format en kamskjell fra den kanten, men Nokia er så flinke til å holde ord, dere ;)

 

Likte designet, men antennen var unødvendig.

Antennen hjelper jo littegrann på dekning, men er mye i veien.

 

En annen glipp fra nokia, er jo som sagt minne :thumbdown:

 

Alt for dårlig med 3,5 mb minne i 2005.

Nokia: skam dere!

Lenke til kommentar

Synes denne telefonen var utrolig pen jeg. Greit nok, den har antenne (som jeg hater), men antennen var iallefall den peneste antennen jeg har sett... Litt form på den, ikke bare noe som ser ut som at de har dyttet en kulepenn ned i telefonen...

 

Synd at den skuffer hardwaremessig... (skjerm/minne)

 

Edit: feil bruk av ord

Endret av bufodill
Lenke til kommentar
Som nevnt tidligere C4mpi. Det hadde vært fint om du kunne lagt inn bilder ved hjelp av [ IMG ] taggen så vi får alle bildene i en post. Dette er jo bilder du har fra internett uansett, da er det bare å skrive inn adressen til bildene.

 

Det er også unødvendig å lage en ny post fordi du skal skrive noe etter bildet, da kan man heller skrive i posten med bildet :)

unnskyld :blush:

 

skal gjøre det neste gang, sorry..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...