Gå til innhold

To ganger 3G fra Sony Ericsson


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har på følelsen at K600 vil være litt utdatert når den ikke kommer på markedet før 3. - 4. kvartal.

Fin var mobilen da. Lignet på en mini iPod med telefon.

 

 

Også at SE skal satse på musikk i år og leverer telefon uten minnekort med kun 32MB minne.....hehehe.....det får meg til å le. :D Hadde gitt han der Nagazaki i design avdelingen sparken rimelig kjapt.

Lenke til kommentar
Skjermen vil ha en fysisk størrelse på 2,2 tommer, noe som gjør den til en av de største skjermene i en mobiltelefon til nå.

Dere overdriver vel litt nå? Klart at 2,2 tommer er stort, men la oss ikke glemme at det er snart 3 år siden vi så samme skjermstørrelse i 7650. Mange mobiler siden da som har samme skjermstørrelse.

 

For å være så liten så har K600 svært mye å by på. Skjermen vil være den samme som i Sony Ericssons Z800, og vil dermed by på 176 x 220 punkters oppløsning og en fargedybde på 262.000 farger. Skjermen vil være av typen TFT.
Nope, skjermen til K600i har samme størrelse som K700i sin, altså 1,8 tommer.

 

Man vil også ha dugelig med overføringsmuligheter. Med K600 kan man overføre data trådløst ved hjelp av infrarød eller Blåtann, alt etter hv man måtte ønske.

Staveleif i "hv".

 

Forresten, arrester meg gjerne om jeg tar feil, men disse mobilene har vel bare blitt utgitt med navnene K600i og Z800i. Dere har altså glemt endel i'er. Hadde de blitt lansert med brødre med a og c-endelser hadde det vært en annen sak, da dere hadde omtalt "familien".

Lenke til kommentar
Forresten, arrester meg gjerne om jeg tar feil, men disse mobilene har vel bare blitt utgitt med navnene K600i og Z800i. Dere har altså glemt endel i'er. Hadde de blitt lansert med brødre med a og c-endelser hadde det vært en annen sak, da dere hadde omtalt "familien".

Et godt poeng Arehei, men dette er ikke en feil fra vår side, mer et bevisst valg.

 

Som du sikkert vet så står 'i' for international, på samme måte som 'a' står for amerika og 'c' for kina. Ettersom modellen gjerne er den samme uavhengig av om det står en 'i' bak eller ikke, velger vi vekk 'i'-en siden vi skriver generelt om modellen, som som oftest er den samme med 'a'- eller 'i'-endelse. Når vi derimot tester modellen, blir det rett å slenge på 'i'-en ettersom vi da tester den internasjonale versjonen av modellen.

 

Sikkert ikke lett å holde rede på - tro meg, vi må holde tungen rett i munnen hver gang vi omtaler SE. ;)

 

Nå ser det ut til at SE -kan- komme til å lansere regionale versjoner av modellene, så vi følger den samme kjøreregelen.

Lenke til kommentar

Hadde K600 vært ute nå, hadde jeg kjøpt den tvert. Vil gjerne ha 3G uten en stor, klumpete telefon. Ser den har litt av T610 i seg (form på tastene f.eks.) og det er den tlf jeg har vært mest fornøyd med noensinne.

 

Mangel på minnekort kan jeg leve med. Det må da være måte på hva man trenger i disse digitalkamera-mp3-spiller-pda-psp-ds-osv-dager.

 

Håper vi ser disse modellene om ikke altfor lenge :)

Lenke til kommentar
De er utrolig fine :love:

Jeg syntes ikke var noe pene, men alt fra SE er vel bra ifølge deg Dragon :p

K600 var litt tøff. Men ingen var rett og slett pene.

 

Som sagt Kornelius: Alt er bra fra Sony Ericsson ifølge *Dragon* :!:

 

Edit: Tok vekk noen skriveleifer

Herregud! Kan dere ikke bare la meg være? Jeg synes at de var utrolig fine, rapportert til arehei, begge to :hrm:

Lenke til kommentar

Hva med "Clara" da ? Var det bare oppspinn når det gjelder denne fonen ?

Hadde gleda meg til en som forsøkte autofokus og som hadde EDGE og minne.

 

Ser mange klaget på designet på "Clara", men 610 og 630 er jo ikke en av verdens mest solgte foner for ingenting. Design er som kjent en smakssak

 

Gleder meg til Z800 kommer iallafall. Har fulgt med denne siden den kom som V800. Er spendt på en ting her : når det gjelder 3 G og batteri, så har jeg lest at dette systemet er mer barrerikrevende enn den vanlige GSM systemet.

Noen som har erfaring her ?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...