Gå til innhold

Månedens Catalyst-oppdatering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-10579

Er det ikke dobbeltmoral av HW og stenge flere tråder som handler om disse driverne, og henvise til en tråd hvor brukerne kan diskutere dette, for så selv å starte enda en ny tråd?

 

Det er litt merkelig :dontgetit:

Lenke til kommentar

Synes hw.no denne gang var sene med denne nyheten. Dette visste vi jo allerede før helgen. Skuffende å se at det ikke har kommet nye linux-drivere. Greit nok at ATI er hyppige med windows-driverne, langt hyppigere enn nVIDIA, som har nyeste offisielle drivere fra november 2004. Men det er mange her som skulle likt å se nye linux-drivere. Det har jo vært snakk om å innlemme linux-driverne i Catalyst-programmet, hvis ikke jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Er det ikke dobbeltmoral av HW og stenge flere tråder som handler om disse driverne, og henvise til en tråd hvor brukerne kan diskutere dette, for så selv å starte enda en ny tråd?

 

Det er litt merkelig :dontgetit:

Dette er en tråd som diskuterer nyheten. Selv om det ofte utspiller seg til å omhandle andre ting etterhvert. Husk at det automatisk opprettes en diskusjonstråd for hver nyhet her på HW.no. :yes:

Lenke til kommentar
Er det ikke dobbeltmoral av HW og stenge flere tråder som handler om disse driverne, og henvise til en tråd hvor brukerne kan diskutere dette, for så selv å starte enda en ny tråd?

 

Husker jeg nevnte at jeg synes dette var litt utrolig rart at det stenges tråder når selv hw.no lager sin egene nye, Fikk det svaret Tjohei kommer med her.

 

 

Husk at det automatisk opprettes en diskusjonstråd for hver nyhet her på HW.no. :yes:

 

Men jaggu tror du ikke den neste gangen det kom ati drivere, klarte han som lagde nyheten og fortsette på den eksisterende tråden :yes:

 

Så det er MULIG og for de som kommer med nyhetene og linke til en tråd som er godt i gang. Vet ikke om det var tilfeldig at det bare funka engang jeg, eller om han som skrev nyheten hadde lest hvor teit det er å stenge tråder for så og komme med en selv

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
ZZZ... Jeg syns ATI er blitt litt for hissige på å gi ut nye drivere. Rekker såvidt å ta en 3dmark-runde før neste kommer. Jeg er glad for at mr. Omega ikke slenger nye "drivere" ut like ofte.

Og nVIDIA har tydeligvis tatt masse sovepiller :!: . De nyeste offisielle driverne for windows-plattformen er over 3 måneder gamle.

Lenke til kommentar
Så det er MULIG og for de som kommer med nyhetene og linke til en tråd som er godt i gang. Vet ikke om det var tilfeldig at det bare funka engang jeg, eller om han som skrev nyheten hadde lest hvor teit det er å stenge tråder for så og komme med en selv

Ja, du har et poeng der, men det får RBW ta på sin egen kappe. Det kunne kanskje vært greit å legge inn link til den eksisterende tråd i artikkelen, ihvertfall. Det er jo allerede mange innlegg som gir en bedre bakgrunn enn bare artikkelen i seg selv. Noe å ta opp med resten av skribentene, RBW? :yes:

Lenke til kommentar
ZZZ... Jeg syns ATI er blitt litt for hissige på å gi ut nye drivere. Rekker såvidt å ta en 3dmark-runde før neste kommer. Jeg er glad for at mr. Omega ikke slenger nye "drivere" ut like ofte.

Ettersom hva jeg har fått med meg, slipper Omega ut sin versjon av Catalyst hver måned han også. Er jo heller ingen som som tvinger deg til å oppdatere hver måned ;) . Synes det er fint at ATI har faste WHQL drivere hver måned.

Endret av Spaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...