Gå til innhold

Forbudt å laste ned film og musikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har en feeling på at det kommer til å bli heftig diskusjon her. Poenge med rask ADSL er jo seff hastigheten, men det betyr jo ikkje at det er er selfølge at vi ska laste ned filmer/musikk etc. seff skal eg ikkje legge skjul på at deg har gjort det uten å si noe meir. Men det blir exiting å se åssen det blir motatta når loven blir vedtatt og satt ut i livet, eller hvis :cool:

Lenke til kommentar
Syns at noen burde ta en lenin snart og storme Stortinget ;(

Ufattelig dårlig at noen kommer med en sånn lov.

Hva er da poenget med adsl? Tror alle internett levrandører da går ned..

Hva ska du med 10mbs linje, når man spiller cs?

idioti

Posten din oser av idioti...

Piratkopierte filer er en selvfølge at blir forbudt, ettersom det gjør at mange firmaer taper millioner, for ikke å si milliarder, hvert eneste år.

Å laste ned piratkopiert materiale er akkurat som å stjele. Synes du det da er merkelig at det blir ulovlig? I så fall anbefaller jeg deg en tur til en psykolog.

 

Jeg skal ikke si at jeg ikke har lastet ned piratkopiert materiale, men jeg er helt enig i at det burde bli forbudt.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Er det ulovlig å laste ned programmer som er sendt på tv?

Hvis ja, hva er isåfall forskjellen på det og evt ta opp det samme programmet med f.eks. en videospiller?

Hvis jeg ikke husker helt feil så tror jeg det ulovlig å ta opp med videospillere også fra tv. Å ta opp fra radio er jo også forbudt

Lenke til kommentar

Hvis du finner en 1000-lapp på gaten, beholder du den, eller leverer den inn til politiet som den lovlydige borger du er? la oss si en 100-lapp for den saks skyld?

 

Det samme gjelder for fartsgrenser. Vi vet det er ulovlig å kjøre for fort, men vi gjør det allikevel. Jeg tror det blir like vanskelig å få folk til å slutte med ulovlig nedlasting.

 

Hadde vi levd i en perfekt verden hadde sosialismen blomstret, og alle levd lykkelig.

 

På en annen side så godtok vi jo røykeloven. Kanskje det er håp for oss allikevel.

 

 

 

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...