Gå til innhold

Kjør som de eldre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
en gjennomsnittlig tyveåring beveger seg saktere, reagerer tregere og blir mer uoppmerksom hvis vedkommede snakker i mobilen mens han kjører bil. Så mye tregere går det, at det tilsvarer en gjennomsnittlig sjåfør på rundt sytti år

 

Nok et bevis på at de eldre ikke har en dritt å gjøre i trafikken (evt at de må betale 1300kr for hver tur de tar, kun fordi de er gamle)

Lenke til kommentar
De må vell få bevege seg på et vis de også.. legen sier når det blir stopp :p

Obligatoriske legesjekker for å få beholde sertifikatet hade jo vært én ting.

 

Så førerkortet til en 70 år gammel dame her om dagen. Det gikk ut i 2050!

Jeg har ikke tenkt å spørre om hvorfor du ser på førerkortene til gamle damer, men er du helt sikker på at det ikke stod noe annet? :dontgetit:

 

Jeeeez, da har hun rettigheter til å kjøre bil inn i evigheten :confused:

 

Blir skikkelig higway to hell :D

Lenke til kommentar
De må vell få bevege seg på et vis de også.. legen sier når det blir stopp :p

Obligatoriske legesjekker for å få beholde sertifikatet hade jo vært én ting.

 

Så førerkortet til en 70 år gammel dame her om dagen. Det gikk ut i 2050!

Jeg har ikke tenkt å spørre om hvorfor du ser på førerkortene til gamle damer, men er du helt sikker på at det ikke stod noe annet? :dontgetit:

 

Jeeeez, da har hun rettigheter til å kjøre bil inn i evigheten :confused:

 

Blir skikkelig higway to hell :D

Førerkort er også goskjent legitimasjon i norge og kan f.eks benyttes til å legitimere seg ved binding av mobilabonnement. Det er i denne forbindelsen jeg ser på førerkortene til gamle damer.

 

Jege r født i 1982 og da går førerkortet mitt ut i 2082 (!). Om jeg får nytt når jeg er ca 50 år kan denne tiden forlenges. DA er man gammel da.

 

Var en 93-åring innom butikken idag. Han hadde solgt sin siste bil og gruet seg til å ta bussen hver dag istedet. Han var i så dårlig forfatning at han siklet ca 1 dl på disken vår. Ikke hørte han en dritt heller, øynene hans rant som bare søren og reaksjonen var på høyde med en busemann. Skremmende å tenke på at han var ute og kjørte bil tidligere på dagen.

Lenke til kommentar

Der ser vi hvor verden går :p

 

Om 70 år er nok situasjonen den samme for meg, bar at jeg har min egen luftputebil og en mobilkommunikator i lommeformat som svever rundt meg og har eksternskjermer og alt mulig rart :roll:

 

Da har sikkert bilene mye mer autopilot og greier :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...