Gå til innhold

TEST: BenQ FP937s+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samme greia som vef dorrige skjermtest. Siste side er bold i opera. Noe spesielt dere har begynt å gjøre eller?

 

AtW

Neida, det er bare jeg som har hatt en feil i HTML-malen. Den er rettet opp, men jeg har tydeligvis ikke klart å fikse opp artiklene jeg har opprettet før denne ble oppdaget. Dette skal være siste gang det skjer fra min side. Det som er så teit er at det bare er Opera som klikker på dette (selv om det er en kodefeil fra meg). Da ingen som har tittet på artikkelen tydeligvis bruker opera har det sluppet gjennom :(

Lenke til kommentar

Flott gjennomført test som vanlig!

 

Men jeg stusset på denne setninga:

Flyten i filmen er upåklagelig, og selv om skjermen har noe problemer med panorering, er det ikke mulig å oppdage etterslep her.

Hvis skjermen har problemer med panorering så må vel det bety at den har problemer med horisontalt etterslep?

Hvis skjermen har problemer med panorering så må vel det bety at den ikke er upåklagelig?

Lenke til kommentar

Når skal dere teste skjermen min da? :D

 

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=25269

 

Artig å få sette hva andre som har sett flere skjermer enn meg sier om den. Har bare hatt denne LCD'en, men jeg liker den i alle fall veldig godt, selv om man også på den kan merke antydning til etterslep i ett av spillene jeg prøvde (UT99). Merket dog ikke noe i bubble trouble (eller hva det er det spillet dere alltid tester heter :))

Lenke til kommentar

Bra test! :thumbup:

 

Sjølv om eg ikkje heilt kjenner skjermen min igjen i det du seier.. hehe..

Sikkert for at eg ikkje er så kresen som du, og det er jo fint! ;)

 

Det overaskar meg at forgjengaren er betre enn + versjonen, men det må eg berre godta, og innsjå at eg kjøpte katta i sekken :p

 

Vertfall bra at skjermen var betre i spel da, sjølv om den var dårligare på nokre punkt.

 

Trur ikkje at eg ville ha merka store forskjellen på skjermane uansett, men veldig fin test du har skrevet Enden :w00t:

Endret av Gullegutt
Lenke til kommentar

Fin test, men til de som har CRC og er vant med det så tviler jeg at det blir aktuelt å bytte over får etterslep er historie.

 

Var hjemme til en kollega og vi prøvde Half life 2 på pcen hans, jeg ble kvalm etter ca 5minutter og det med en oppgitt responstid på 12ms, han spiller helt greit men jeg greide ikke å tilpasse meg. Gjett om det var herlig å komme hjem til min 19" Crc.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
Fin test  ;)  Men den lcd`n er litt dyr for meg  :(  Så eg lurer på om denne er bra til spilling https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=16321

 

CS

HL

q3

osv :)

Du gav nesten deg selv svaret, hvis du ser på produktet i prisguiden ser du det står test av den på høyresiden "Ni rimelige LCD skjermer."

 

Spill

TrackMania var en fornøyelse å spille. Vi kunne kjøre hårnålsvinger uten å ense etterslepet en gang. I Enemy Territory hadde vi litt problemer med raske bevegelser, og endte noen ganger opp med litt for mange kulehull. I Bubble Trouble var også etterslepet litt vel markant etter vår smak.

 

Har forresten tittet litt på BenQ FP937s de siste dagene, men ville helst vente til det kom en test av storebroren, altså FP937s+ for å ikke få en smell i trynet. Og dette var virkelig et eksempel på "snakker man om sola så skinnern".

Endret av hasuwest
Lenke til kommentar
Fin test, men til de som har CRC og er vant med det så tviler jeg at det blir aktuelt å bytte over får etterslep er historie.

 

Var hjemme til en kollega og vi prøvde Half life 2 på pcen hans, jeg ble kvalm etter ca 5minutter og det med en oppgitt responstid på 12ms, han spiller helt greit men jeg greide ikke å tilpasse meg. Gjett om det var herlig å komme hjem til min 19" Crc.

CRT mener du?

Lenke til kommentar

Synes det har vært mange gode skjermtester i det siste, og dette ble en av dem! :thumbup: Kjempe fin test, dog må innrømme at jeg bare skumleste gjennom den, men fikk med meg mye fordet om.

 

Dette er faktisk den første skjermen med 8 ms jeg har sett. Er det mulig å komme lavere? Har hørt at OLED-skjermer ikke har etterslep i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Litt betenkelsesverdig at slike tester består i å ta bilde av skjermen. Finnes andre måter å få ut til verden hvordan bildet og lysforhold på skjermen er enn å ta bilde av den - noe som er skikkelig annenrangs spør du meg. Dette gjelder forøvrig alle skjermtester.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...