Gå til innhold

S.T.A.L.K.E.R. forsinket igjen (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg er faktisk litt glad for det. Har en følelse av at utviklerene har fattet hvor enormt stort de satser. Mange har skyhøye forventninger til dettte spillet, ikke minst meg selv. Ville vert synd om spillet ikke infridde folks forventninger. Jo mer de arbeider med spillet jo bedre og mer feilfritt vil det sanynligvis bli.

 

Dessuten:

-er det en viktig innspurt på skolen i mai måned. Et spill lik stalker ville ødelagt min konsentrasjon noe.

-Jeg vil helst vente litt til før jeg går til innkjøp av hardware, noe jeg har planlagt til utgivelsen av spillet. En utsettelse gir meg mer tid, penger og bedre hw når det slippes. Slik at det blir et realt hopp fra det jeg har nå. Dermed kan jeg nyte en god visuell opplevelse når spillet blir sluppet. Da skal jeg nemlig ha det beste av det beste

;)

Lenke til kommentar

Jeg støtter dem fullt ut i avgjørelsen. Så lenge de virkelig går inn for å sikre kvaliteten på spillet, betyr litt ekstra tids venting ingenting. Om spillet viser seg å bli like bra som OFP 1985, vil det både selge i bøtter og spann ved utgivelsen, og vare lenge etterpå. Små europeiske selskap har det med å lage slike spill.

 

Dessuten får jeg mer tid til å legge av penger til hardwareoppgraderinger før det og OFP 2 kommer ut, som er de eneste spillene jeg virkelig gleder meg til.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...