Gå til innhold

Demo av Star Wars: Republic Commando (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har allerede svart i denne tråden, men jeg kan like så godt klistre det inn her:

Wow! Ble nettopp ferdig med å spille demoen! Den var skikkelig tøff!

Demoen var ikke så sykt lang, men det var mer enn nok til å bevise at dette kommer til å bli en real pluss-memo i Star Wars' store spill-bok! :)

 

 

Noen +:

-Meget fin grafikk

-God AI

-Kule fiender

-Godt detaljerte brett

-Barske lag-kamerater

-Gode, morsomme, og stemningsfulle repllikker.

-Fet lyd og FET musikk!

-Lave krav, og INGEN hakking! (spilte på 1024x800 med alle detaljer høyest mulig)

-Hud-systemet er GENIALT! Endelig slipper vi at det er en boks nederst til venstre som viser health! (HUD-en er innebygd i hjelmene)

-Bra kontroll-system, likt det man bruker i BiA (bruker F1-F4 for å gi div. komandoer)

 

Og noen -:

-En liten bug, som gjorde til at jeg måtte loade bitte-litt lenger bak (en kamerat som hang seg opp i noe).

-Våpnene skulle hatt litt mer trøkk. (Nå er jo ikke det et minus egentlig, da riflene i Star Wars ER rekyl-frie, og lager lite støy).

 

Prøv denne demoen om du er Star Wars-, men fortsatt Squad-FPS fan! Du vil desidert like denne! :thumbup:

 

EDIT: Glemte å nevne Iron Sight! :w00t:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

spilte igjennom demoen i dag, og eg må si eg koste meg heile veien gjennom :thumbup: Virker som ett ganske godt spill, i hvertfall faller det i min smak.

 

Likte kommentaren til ene team m8`ten min i det han sulle gi meg litt bacta(medic azzå, du kan kalle på dem etter hjelp om du faller i bakken)

 

" If i`m getting shot in the back...I`m blaming you :cool:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...