Gå til innhold

NextGenTel øker ned-hastigheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men øker de noen gang opplastingshastigheten! Nei!

Nei? Det har de jo gjort ved et par anledninger... sikkert bare jeg som husker det siden jeg har vært kunde en stund heh. Men som folk flest vet så ligger jo de største begrensningene til ADSL i opphastighet.

 

Richie: Ja, ECHO burde få 1mbit ut.

 

edit: Tok feil... NGT har ikke oppgradert uthastigheten.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Jeg har Echo linjen og får ikke mer enn 5824/864 (har noe med sentralen og linjekvaliteten her og gjøre sier dem.Men det er vel ytterst få som har Echo som får fullt utbytte av den.Litt kjipern at dem ikke kan redusere prisen der med en hundrings eller to kanskje.

Upload hastigheten kunne dem fint justert litt ekstra på synes jeg.

1mbit ut hadde ikke skadet, selv om man kanskje teoretisk ikke kan få så høy hastighet ut??

Jeg kommer til å bytte til den første leverandøren som tilbyr ADSL2+ her jeg bor i hvertfall.(utelukker Telenor)

Lenke til kommentar

NGT har gode hastighet og fine priser ,men en elendig service.

La meg nevne noe:

 

Først så må man vente i 40min på at noen tar telefonen på support

Siden jeg ventet så lenge så spurte jeg hvor mange kundebehandlere de hadde og han i andre enden telte seg opp til rundt 20-30. Kanskje dette sier litt om hvor mange som har problemer? Vente 40min hvis det er 20-30 kundebehandlere som jobber på spreng?

 

Dette er DÅRLIG KUNDEBEHANDLING!

Lenke til kommentar
Men øker de noen gang opplastingshastigheten! Nei!

Helt enig. Synes i hvertfall echo skulle blitt oppgradert til 1 mbit ut

 

Opphastigheten er max 864kbps med ADSL og litt differensiering må de da ha mellom priskategoriene. Når ADSL2+ kommer for fullt vil nok se bedre opphastigeter.

Lenke til kommentar

"Æsj", jeg hadde nettopp bestemt meg for å bytte leverandør, men nå ble jo NGT best igjen :D

 

Jeg skjønner ikke at folk syter så ille over ut-hastigheten. Den er rmelig god i forhold til andre aktører, og dermed er det lite å hente rent PR-messig ovenfor andre enn oss entusiaster. Her har de uansett forspranget på de lavere hastighetsklassene.

 

Når det gjelder kundeservice er det ikke ofte man trenger dette når man er litt nevenyttig. De gangene jeg har sjekket tilgjengeligheten har den stort sett ligget på fem minutter eller så. Jeg synes de har skjerpet seg bra der, så nå mangler bare litt mer kompetente folk inn som kundebehandlere - noen av de er veldig flinke, mens andre er komplette idioter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...