Gå til innhold

Sniktitt på SWAT 4 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Interviewet var ganske informativt, og det var ganske ryddig. Fint. :)

 

EDIT: Entertainment: det er nok bare deg. Grafikken er god, men absoulutt ikke revolusjonerende. Dessuten er den UFYSELIG (Med stor U :p ) på enkelte områder.

Se feks. bildet med basket-kurven. Sjekk opp-kjørselen der. (og basketball-kurven) :sick:

 

EDIT2: La til bildet

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

SWAT 4 blir nok bedre enn forgjenagaren ser det ut som.

Spelte og "rundet" spelet mange ganger og kan fortsatt huske dei fleste oppdraga.

Håper på like bra spelbarhet som sist.

 

MeTa][iC:

Sjekk opp-kjørselen der.

Opp- kjørsel ? Det er berre eit nærbilde av ei grein frå ei busk.

 

Link til betaen av SWAT 4 ?

Lenke til kommentar
SWAT 4 blir nok bedre enn forgjenagaren ser det ut som.

Spelte og "rundet" spelet mange ganger og kan fortsatt huske dei fleste oppdraga.

Håper på like bra spelbarhet som sist.

 

MeTa][iC:

Sjekk opp-kjørselen der.

Opp- kjørsel ? Det er berre eit nærbilde av ei grein frå ei busk.

 

Link til betaen av SWAT 4 ?

Åå ja! Da forstår jeg! ;)

Lenke til kommentar
fytti helsike så dårleg grafikk

er ein skam å lansere eit spel med så dårleg grafikk idag

Jeg skal ikke forsvare noen som helst her, men dette spillet er faktisk ikke lansert og skjermbilder er fra en uferdig versjon. Det kan jo hende det skjer en hel del på grafikkfronten frem mot lansering i april?

Lenke til kommentar

Ja det er jo heilt idotisk å sei noko sånt når dei modellane i spelet ser ut troll. Er i tillegg mykje rot med lyset og, dei som utvikler det trur vell radiosity er innebygd i lightmap kompilatoren og bruker bare 1 lys for kvar lightsource. Det er Unrealmotoren dei bruker og eg har vell ikkje på veldig veldig lenge sett like dårleg bruk av det visuelle potensialet til den grafikkmotoren.

 

At noko sånt skvip blir laga av proffe utviklere lover jo bare veldig godt for oss moddere.

 

Og å koma med screenshots som det der er det same som å henge seg, sjølv om det er langt ifrå ferdig.

Det viser rett og slett standarden dei sikter til med det visuelle.

Endret av siDDIs
Lenke til kommentar

Synest betaen var dårlig, hadde ikkje noke utbytte av å teste den, heller tvertimot.

For det første fekk eg ikkje joine noken severe så eg måtte lage eigen.

 

Det gjekk utrulig seint i 1.person, endå eg "sprang" føltes det som om eg gjekk sent. (ok, det er eit taktisk politi spel men politi kan vel springe sjølv om dei har vest og hjelm !?)

Håper ein kan springe ein smule raskare i den ferdige versjonen.

 

Med det samme likte eg grafikken veldig, men etter det var den ikkje noke spessiel å legge merke til.

Det var brukt "blur" effekt på det meste som lyste kvitt, det var stilig.

 

Har endå tru til at SWAT 4 kan bli bra. :thumbup:

Lenke til kommentar

synes det var bra, veldig treigt, de MÅ gjøre slik at man bytter våpen raskere, jeg har løpt etter VIP på taket ett par ganger, men VIP har kommet frem før jeg har byttet våpen, selv om jeg trykker på bytteknappen rett etter at jeg ser han...

 

løpehastigheten kan også økes, og gjerne ha med litt mer lyd når noen løper, så det blir en større ulempe å løpe, synes også at brettet var litt dårlig, men det er ern smak-sak

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...