Gå til innhold

Omtale av RTL Ski Jumping 2005 (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til at man alltid hopper lenger i andre omgang er at man starter fra en høyere avsats. Etter det jeg har opplevd starter man alltid på avsats 1 i kvalifiseringen, avsats 2 i 1.omgang og avsats 3 eller 4 i andre omgang - derav får man bedre fart og hopper lenger i hvert hopp.

 

Jeg synes spillet er en stor forbedring fra 2004 versjonen, men det har mye å gjøre med at den forrige versjonen kræsjet veldig ofte på min maskin.

Lenke til kommentar
Grunnen til at man alltid hopper lenger i andre omgang er at man starter fra en høyere avsats. Etter det jeg har opplevd starter man alltid på avsats 1 i kvalifiseringen, avsats 2 i 1.omgang og avsats 3 eller 4 i andre omgang - derav får man bedre fart og hopper lenger i hvert hopp.

 

Jeg synes spillet er en stor forbedring fra 2004 versjonen, men det har mye å gjøre med at den forrige versjonen kræsjet veldig ofte på min maskin.

Du har selvsagt rett, men finner det fortsatt noe merkelig. At man går opp en avsats for hver omgang er jo ikke særlig realistisk, spesielt når det er sterk oppdrift.

 

Realistisk eller ei, jeg synes denne måten å gjøre det på dessverre gjør spillet litt for forutsigbart.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...