Gå til innhold

TEST: Sony SDM-X73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sony skal ha for at de tør leke litt med designet på skjermene. De har prøvd ut mange ulike design, og vunnet et par priser for disse. Jeg synes det er artig at det er noen som skiller seg fra mengden, uten å bli helt kontroversielle. Det er klart at designet ikke faller i smak hos alle, men jeg liker å kunne velge litt, og ikke ende opp i kabinett-situasjonen som rådet på begynneslen av 90-tallet

 

Når det gjelder flere maskiner på en skjerm er ikke dette unikt for Sony. Alle skjermer med to innganger kan stort sett kobles til to analoge kilder (unntak for skjermer som leveres med DVI-D).

 

ATW: Det virker litt merkelig ja, men det er vel en vanesak. Hvor ofte bruker man egentlig denne menyen..?

Lenke til kommentar
Hvordan er denne i forhold til f.eks. Nec 1770NX, eller f.eks. Iiyama E431S? Jeg tenker særlig på billedkvalitet og spillytelse. (Bildene fra HL2 så jo ekstremt blasse ut...)

Dette lurer jeg også på. (1770NX) :hmm:

Noen som kan gi noen svar? vammaveien?

1770NX er langt bedre hvis jeg skal "tippe", jeg har aldri sett Sonyed in real life da, men NECn er i alle fall rå..

 

 

Uansett jeg synes 17 er for lite, hvis jeg skal ha LCD(har hatt en 17tommer men jeg solgte den siden jeg syns det ble for smått) så er det 19+ som gjelder.

Lenke til kommentar
Vet ikke helt om jeg liker at de har instillingsknapper på siden.

 

AtW

Jeg har lenge hatt SDM-X72 skjermen som har samme plassering av knappene, og etter en stund venner du deg til det og finner ut at det er ganske fornuftig egentlig. :)

 

(+ har dere lagt merke til hva skjermer umbrella corp bruker i nyeste resident evil filmen :D )

Endret av Civilix
Lenke til kommentar

Hei dere :D

En av personene her syntes at fargene HL2 var litt blasse,men det viser egentlig ikke hvordan skjermen egentlig er, for bildet er har blitt tatt med den innebygde fraps som er på spillet.

Så hvis du synes bildet på skjermen din er blass så er det nok at skjemen din er ujustert.

Må også si at Hl2 i det hele tatt er litt vansklig spill for å få det veldig livlig med farger uansett.

 

Så var det en som spurte om Nec var bedre her.

Da må jeg nok si at de har forskellige kvaliteter og at de vinner på hver sin måte.

Sony skjermen er faktisk bra for å være et TN-panel og jeg har jo fått sjansen til å få testet endel slike skjermer i min tid så skulle jeg ha vurdert en slik en så hadde den vært en av mine første kanidater:)

Ha ellers en trivlig dag folkens :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...