Gå til innhold

TEST: Creative MuVo Micro N200


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hw.no:

- Store avspillingsproblemer med enkelte filer

- Suselyd slår gjennom når lyset på displayet lyser

- Litt ulyder i avspilling av sanger

 

--

 

Jeg har hatt N200 siden nyttår og 100% fornøyd. Jeg har ingen av disse problemene. Lyden er krystallklar, displayer lager ingen ulyder og alle filer har fungert. Jeg vedder for at dere har hatt en defekt spiller eller headphones. Jeg bruker koss porta pro.

Lenke til kommentar

Som man kan se av tilbakemeldingene er det åpenbart noe varierende erfaringer med denne spilleren. Det med lydkvaliteten har jeg lest mange som har hatt problemer med, så dette er nok ikke noe som er særeget for vårt eksemplar dessverre.

 

Hvorfor andre ikke har merket at de ikke kan spille av filer kan ha noe med at de bare har "n200-vennlige-filer", eller at dette var et særeget problem for vårt produkt. At det finnes dårlige produkter innimellom er det nok liten tvil om. Kanskje vårt eksemplar var ekstra dårlig, men jeg minner igjen om at hvis man leser litt rundt på nettet er det langt fra bare lovord om denne spilleren.

Lenke til kommentar

At spilleren ikke er i stand til å spille av en rekke MP3-filer, som fungerer problemfritt på andre MP3-spillere, er utvilsomt hovedproblemet. Ingenting er mer irriterende enn å overføre en gigabyte med musikk til spilleren, for så å finne ut bare halvparten av sangene kan spilles av på spilleren.

Mystisk det problemet der. Har ikke hatt noe problem med å spille av mp3er. Jeg sitter i dag på 1 GB versjonen. Jeg fikk spilleren min rett før nyttår og har brukt den veldig masse. Tror nesten den mp3 spilleren som blir brukt i testen er noe defekt. Forresten hadde det vært litt morrsomt og prøvd en av de samme mp3ene som ble brukt under testing får og se om jeg fikk spilt av filen.

Lenke til kommentar

Bare si at jeg er førnøyd med min N200 512MB versjon, aldri hatt noe problemer med noen MP3 filer uansett variant. hatt litt problemer med de helt nyeste wma filene(hakker av og til), men Crative er kjempeflinke med FirmWare oppgraderinger så regner med at dette blir fikset fort. Anbefaler denne spilleren til alle som vil ha en liten lett spiller med bra lyd

Lenke til kommentar

Har 1GB versjonen. Er veldig fornøyd med den. Ett unntak er støyen som kommer når displayet lyser. En meget plagsom feil, men er til å leve med. Har aldri hatt problemer med hverken wma eller mp3 filer. Det absolutt beste med denne spilleren er størrelsen. Den er jo utrolig liten, noe som teller MYE ved kjøp av mp3-spillere. Billig er den også.

Lenke til kommentar

Har 128mb versionen av denne og har aldri hatt noe problemer med at spilleren ikke finner noen filer som er lagt til.

Som det er sagt ovenfor så virker det som hw.no har motatt en defekt spiller.

Dog, jeg bruker ikke software til å flytte over mp3-filene, men bare vanlig windows cut&paste.

 

Susingen er irriterende ja, men til å leve med, er bare å drepe displaylyset, eller justere ned hvor fort det skal skru seg av etter bruk.

 

Headphonene er et kapittel for seg selv. No forbanna møkk for å si det mildt..

Men ellers en ok spiller.

Lenke til kommentar

Jeg har 1GB versjonen av "storebror" V200 og har selv aldri merket noe til minus punktene deres...

 

I tillegg vil jeg si at øreproppene som følger med disse spillerene er langt bedre enn hva øreproppene som fulgte med MuVo2 var... Men nå er ingen av de akkuratt ørepropper å hoppe i taket for da :shrug:

Lenke til kommentar

Når jeg bruker "koss the plug" merker jeg ingenting til denne susingen da displayet lyser.

men "the plug" vil jeg alikevel ikke anbefale da proppene er helt håpløse og de i tillegg krever 200 kroner for dette produktet jeg knapt nok hadde vurdert å betale en femtilapp for etter å ha prøvd det.

Endret av Serqevx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...