Gå til innhold

Bilene i Forza Motorsport (Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen Lamborghini? :(

Tenkte litt i samme baner, ingen Lamborghini. Menne kan ikke komme på å a set noen Lamborghinier i noen race ever.

Men en bil jeg saver mye er McLarren F1 LM (og andre varrianter.) Ultimate bilen. Og den racer enda tiltross for at den ikke har blitt produsert på hva.. 7 år?

Lenke til kommentar
Ingen Lamborghini? :(

Tenkte litt i samme baner, ingen Lamborghini. Menne kan ikke komme på å a set noen Lamborghinier i noen race ever.

Men en bil jeg saver mye er McLarren F1 LM (og andre varrianter.) Ultimate bilen. Og den racer enda tiltross for at den ikke har blitt produsert på hva.. 7 år?

Lamborghini var faktisk bra representert i Need for Speed: Hot Pursuit. Gammelt, gammelt spill :D

Lenke til kommentar
Ingen Lamborghini? :(

Tenkte litt i samme baner, ingen Lamborghini. Menne kan ikke komme på å a set noen Lamborghinier i noen race ever.

Men en bil jeg saver mye er McLarren F1 LM (og andre varrianter.) Ultimate bilen. Og den racer enda tiltross for at den ikke har blitt produsert på hva.. 7 år?

Lamborghini var faktisk bra representert i Need for Speed: Hot Pursuit. Gammelt, gammelt spill :D

 

Joda det var ikke det jeg tenkte på. Har spilt alle NFS spilla siden de aller første for over 10 år siden, og elsket dem alle...

 

Men tenkte på at jeg aldri har sett Lamborhini i noen offiseielle reallife løp.

Vel, med untak av i form av "påhengsmotor" for Bjørn Rune Gjellesten i Offshore Racing..

Men det er vel ikke helt det samme =)

 

Men savner forsatt drømme bilen.. I alle disse Noenlys inspirrerte spilla ender du alltid opp med samme kjedelig Nissan Skyline V-Spec 2/3 or what ever (alt etter spillet) som beste bil, Inkludert Need for Speed 7 og 8 (underground 1/2). Men slutt resultatet i alle spillene, men fult modifiserte biler, er forsatt dårligere (top speed, accs, utseende) en en standar McLarren F1.. Så Forza blir et frisk pust.. her får du faktik modde noen skikkelig drømme biler. =)

 

Liker forresten dårlig at disse svenskene ypper seg på topspeed for tiden med Koeniggsegg CRR (eller hva det nå heter) Kan ikke ha at den raskeste serieproduserte bilen er svensk :(:p Så McLarren må lage en ny superbil snart. Mercedes McLarren Silver Arrow er en sweeeet bil, men har likevel ikke de helt sinnsyke spec'sa som F1.

 

F1's død var jo at Mercedes kjøpte McLarren, og dem kunne ikke leve med at motoren i F1 er en BMW sak :p

 

NFS Hot Pursuit som du nevner var forresten 3'ern. Syns 5'er var kullest, Porche Unleashed (Porche 2000).

Endret av mhokland
Lenke til kommentar
Men tenkte på at jeg aldri har sett Lamborhini i noen offiseielle reallife løp.

Vel, med untak av i form  av "påhengsmotor" for Bjørn Rune Gjellesten i Offshore Racing..

Men det er vel ikke helt det samme =)

Ser dem titt og ofte i PROCAR Champ Series på TV, men det er i Australia. De brukes i alle fall plenty til racing, bare ikke i Norge. ;) Det er så klart syke racing-versjoner som gjelder. De pleier ikke å gjøre det så aller verst mot Ferrari, Jaguar, Holden osv heller. Sist jeg så måtte dog Lambo se seg slått av en Holden Monaro :D

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...