Gå til innhold

EA vil ta over verden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hurra for EA. Det er bra at et stort firma tar over styringen av markedet og sørger for at spillene som blir utgitt er høykvalitet og ikke halvferdige oppfølgere.

 

Og realitykonseptet høres også flott ut. Begynner å bli litt lei av de spillene hvor du selv må gjøre noe og som krever intelligens og ferdigheter.

Endret av Gunnar_
Lenke til kommentar
Hurra for EA. Det er bra at et stort firma tar over styringen av markedet og sørger for at spillene som blir utgitt er høykvalitet og ikke halvferdige oppfølgere.

Vel vel , personlig liker jeg at det er konkuranse, fremmer kvalitet og lavere priser det vettu.

 

En monopolsituasjon er ingen andre enn EA tjent med.

Endret av JauDa
Lenke til kommentar
Hurra for EA. Det er bra at et stort firma tar over styringen av markedet og sørger for at spillene som blir utgitt er høykvalitet og ikke halvferdige oppfølgere.

Vel vel , personlig liker jeg at det er konkuranse, fremmer kvalitet og lavere priser det vettu.

 

En monopolsituasjon er ingen andre enn EA tjent med.

Innlegget hans var nok sterkt ironisk. ;)

Lenke til kommentar

Uff of huff... som en på forumet her så tidligere om EA "Kan de ikke holde seg til sport- og bilspill"...

 

Liker ikke at EA kjøper opp (og legger ned), gir ut halvferdige produkter, er dårlige til å komme med patcher og generelt er kjipe som året er langt... Fysj og æsj...

Lenke til kommentar
Hurra for EA. Det er bra at et stort firma tar over styringen av markedet og sørger for at spillene som blir utgitt er høykvalitet og ikke halvferdige oppfølgere.

Vel vel , personlig liker jeg at det er konkuranse, fremmer kvalitet og lavere priser det vettu.

 

En monopolsituasjon er ingen andre enn EA tjent med.

Innlegget hans var nok sterkt ironisk. ;)

Det ante meg, men jeg var ikke sikker :)

Lenke til kommentar

Fysj og fy, dette liker jeg ikke... Monopol av alle slag pleier ikke å føre med seg noe godt. At EA skal ta over spillverdenen vil si at vi vil få ganske høye priser, og mulig litt lite variasjon i spillene. Sistnevnte er jeg ikke helt sikker på, men alt som har kommet fra EA til nå har vært lite nyskapende. Nei - heia uavhengige firmaer, om enn små, som klarer å levere ikke bare det massene bevisst ber om, men det som alle ikke vet at de ønsker seg mye mer! Originale spill!

Lenke til kommentar

Innlegget hans var nok sterkt ironisk. ;)

Det ante meg, men jeg var ikke sikker :)

:p

 

Siden jeg var førstemann ville jeg spre litt FUD.

Det er nok både fordeler og ulemper med at EA tar over verden, men for oss sluttbrukere blir nok ulempene mest merkbare.

 

Fikk meg også en liten overraskelse for et par uker siden da jeg fant ut hvem som eier Bullfrog.

Lenke til kommentar

Vi trenger konkurranse, da dette skjerper utviklerne slik at best mulige spill blir lagd. dessverre har vi også sett en tendens at dårlige spill har solgt bra, som feks det nyeste Spiderman og Driver 3. Vi må vise utviklerne at vi kun kjøper de gode spillene, ikke de som blir mest reklamert for eller som støtter seg opp til en filmlisens osv...

Lenke til kommentar
Vi trenger konkurranse, da dette skjerper utviklerne slik at best mulige spill blir lagd. dessverre har vi også sett en tendens at dårlige spill har solgt bra, som feks det nyeste Spiderman og Driver 3. Vi må vise utviklerne at vi kun kjøper de gode spillene, ikke de som blir mest reklamert for eller som støtter seg opp til en filmlisens osv...

Kunne ikke sagt det bedre selv. Dessverre er det slik at folk liker forskjellige spill, det finnes nok en del som liker de spillene du nevnte.

Lenke til kommentar
Hurra for EA. Det er bra at et stort firma tar over styringen av markedet og sørger for at spillene som blir utgitt er høykvalitet og ikke halvferdige oppfølgere.

 

Og realitykonseptet høres også flott ut. Begynner å bli litt lei av de spillene hvor du selv må gjøre noe og som krever intelligens og ferdigheter.

Nå er det jo akkurat dette EA gjer. Spyr ut spel som varer i 2 dager og går i gløymeboka, både av EA og folket.

 

Det er slettes ikkje EA som lager høykvalitetsspel. Blizzard gjer, Valve gjer osv..

Lenke til kommentar
Hehe, men da har vi EA som gir ut drittspill, og Vivendi som gir ut kvalitets spill... Er jo ikke monopol da, og så lenge vivendi gir ut kvalitetsspill, så kan EA bare ryke og reise "Riders of the storm" *du dududu du*

Ikke når sims 1+addons/Sims 2 er de mest solgte spillene i verden. Hvem tror du tjener pengene? De har tross alt slukt Westwood og mange andre som ga ut kvalitetsspill.

 

savner tiden når jeg likte electronic arts med sine fine "trekant, firkant, sirkel" logo på megadriven min =P

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...